Fall framåt
131957 · Nästa » Till forumet
Sv: Fall framåt
Huss: Ja stabilt som en Ericsson aktie kanske. Laget hängde ju i alla fall med i en period.
Sv: Fall framåt
Nu ska jag kolla sporten, dem skall tydligen ha ett reportage om Jannes tangering av Loobens rekord!!
Fall framåt
Tapper insats grabbar! Ni stod upp bra ikväll det hade räckt långt mot annat motstånd.......