Färjestad BK - Brynäs IF
408689 · Nästa » Till forumet
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
aphac: Nu har man uppdaterat tabellen på hemsidan och Brynäs tronar, som sig bör, längst upp. Saken är biff.
Och nu blir det reklamfi, nej, höjdhopp!
Och nu blir det reklamfi, nej, höjdhopp!
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
Jompe: Bra cup av Näs, det blir intressant det här. Nu blir det OS på TV!
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
Lilljanne: Nja, så kan det väl knappast vara. Men det är väl heller inga straffar? För det har ju dom tagit bort i år så lagen ska ge allt i Sudden-perioden. Så det ska bara vara fem minuters sudden.
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
Eller hur är det? På hemsidan står: "Om det är oavgjort vid full tid spelas det en sudden death period om 5 min. spel 4 mot 4. Är det ej avgjort efter sudden delas en poäng ut till vardera lagen." Kan de ha ett så befängt system att vinnaren i SD tar alla poängen?
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
Jompe: Jo, riktigt bra gjort! Men vore ju skönt att avsluta med ytterligare en seger. Men som sagt, riktigt bra genomfört!
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
Falken87: Tredje perioden slut och cupen är bärgad hur det än går i förlängningen. Brynäs vinner Mästarcupen för tredje gången i rad. Kanonbra jobbat!
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
aphac: Mmm, där finns det plats för förbättringar. Jag antar att de saknar Wahlberg i BP.
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
Makkan: Det verkar som BIF bara borrar ner skallen och kör vidare,så också mot MODO. Det är ju nått nytt det!
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
Men va fan, kan dom inte hålla sig på isen. 13:53 Utv. BIF Mattias Karlsson 2 min. cross.
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
aphac:
Det är svängdörrar tydligen.
Men det brukar det ju vara på försäsongen.
Det kan nog bli vad som helst.
Det är svängdörrar tydligen.
Men det brukar det ju vara på försäsongen.
Det kan nog bli vad som helst.
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
aphac: 13:11 3-4 Vesa Vitakoski ass. Mikael Lind Härligt Vesa! Nu jäklar håller vi de här, inte kul om vi skulle tappa ledningen tre gånger i matchen.
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
Falken87: Ja, det är synd. Dackell kommer att göra många mål senare i år, men Kupan som målskytt är som lika vanligt som Halleys komet, ungefär.
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
Jompe: Synd om Kupan ju, dom har ändrat hans mål nu till Dackell istället. 0:49 1-2 Andreas Dackell ass. Mikael Lind/Mikko Kuparinen
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
Jompe: Hehe...inte min stil, tänk negativt så blir du positivt överaskad ;)
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
Gusten: Hur är det med gestaltterapin? :-) Tänk seger så blir det seger.
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
Någon som vet hur poängen fördelas vid en eventuell övertidsförlust? Nog måste Brynäs få en poäng då?
Lite luddigt verkar det vara hur som helst.
Lite luddigt verkar det vara hur som helst.
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
Jompe: JAAAAAAAAAAAAAAAA! 7:40 2-3 Mikko Luovi ass. Björn Danielsson Härligt!
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
Falken87: Här går man och hämtar snus och när man kommit tillbaka har Kupan gjort mål. Wow.
2-2--inga problem. Jag tror vi tar det här. FBK har inte imponerat i den här turneringen.
2-2--inga problem. Jag tror vi tar det här. FBK har inte imponerat i den här turneringen.
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
sylf: 0:49 1-2 Mikko Kuparinen ass. Mikael Lind/Björn Danielsson
Fan va skönt! Hans första i Brynäs-tröjan. Grattis!
Fan va skönt! Hans första i Brynäs-tröjan. Grattis!