Färjestad BK - Brynäs IF
« Föregående · 408537 Till forumet
Färjestad BK - Brynäs IF
Ja, vad tror ni om dagens match då? Själv tror jag Brynäs vinner med 3-1 och att Honken återigen gör en riktigt bra match.
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
Falken87: naj jag tror på 4-2 faktist. men att som du säger, honken spelar bra.
Sjödin skulle ju byta me johansson oxå.
Sjödin skulle ju byta me johansson oxå.
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
Boström: Jo, skönt att Sjödda är med igen. Synd att det är Johansson som inte spelar, han är en bra offensiv back, en av dom bättre i Brynäs i min mening.
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
Mickis: Här kan du följa matchen - www.norrtaljeik.com/cuper/matchfakta_mastarcupen_2003.htm
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
Va i helvete, Färjestad gjorde 1-0 nyss =(
4:16 1-0 Calle Steen ass. Pelle Prestberg
4:16 1-0 Calle Steen ass. Pelle Prestberg
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
Falken87: Målet kom i BP. Kupan har en osviklig förmåga att åka ut tidigt i första perioden.
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
Jompe: Jo, såg att det var en utvisning strax före. Men asså, Kupan får fan börja lugna ner sig med utvisningarna.
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
Jompe:Kupan verkar ha det jobbigt nu under försäsongen! Inga lysande betyg i tdningarna efter matcherna hittills.
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
Falken87: Om inte Kupan tagit en utvisning kanske det hade blivit mål, döm inte killen på förhand.
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
aphac: Han kan bättre. Början på förra säsongen var han riktigt bra, sen blev det sämre.
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
Verkar som Modo kommer att vinna M-cupen. Brynäs brukar aldrig kunna vända en match mot Färjestad.
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
aphac: Kupan var inte elitseriemässig förra året heller. Det är bara att hoppas att juniorerna fyller elitseriekostymen redan i år.
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
Lilljanne: Tyvärr måste man konstatera att det mitt bland Brynäs "guldkorn" kommande säsong kommer att finnas några tydliga minusvarianter, typ Kuparinen. Ack om Brynäs ändå bara skrivit honom på 1 år när han värvades...
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
Pretty: Första delen av förra säsongen var Kupan faktiskt godkänd; spelade mycket med kroppen och kunde leverera hyfsade uppspel. Sen blev det för mycket hakningar och hållningar. Man får väl sätta sitt hopp till att TJ som gammalback kan lära Kupan ett och annat.
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
Falken87: Man slutade räkna målskillnad i turneringar nån gång på 70-talet. Varför skulle man plötsligt införa det en helg i augusti 2004? Eller spelas turneringen i övik?
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
Jompe: Bara Kupan får lite självförtroende så kommer han oxå att börja leverera det vi kräver av honom.
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
Jompe: Hans brister syns tydligare i ett bra lag (dvs Brynäs modell -04).
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
Lilljanne:
Saxat ur GD:
"Brynäs har nu ett ypperligt läge att ta tredje raka Mästarcups-titeln. Det enda som kan förhindra en totalseger är att Modo besegrar Leksand samtidigt som Brynäs förlorar dagens match mot Färjestad."
Hoppas iofs på att det är en tidningsanka. :)
Saxat ur GD:
"Brynäs har nu ett ypperligt läge att ta tredje raka Mästarcups-titeln. Det enda som kan förhindra en totalseger är att Modo besegrar Leksand samtidigt som Brynäs förlorar dagens match mot Färjestad."
Hoppas iofs på att det är en tidningsanka. :)
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
Tror tyvärr att försvarsspelet blir det vi faller på i vinter. Det ser rätt bra ut anfallsmässigt, men bakåt kommer det att bli en hel del problem beroende på att Brynäs inte sett till att skaffa sig ett par bra backar till.
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
Den positiva tolkningen är att tack vare Kupan får vi i varje fall träna BP ordentligt. Alltid något.
Låt oss ta det säkra för det osäkra och slå FBK, så att inte turneringsledningen i Norrtälje får panik.
Låt oss ta det säkra för det osäkra och slå FBK, så att inte turneringsledningen i Norrtälje får panik.
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
Gusten: Brynäs hemsida borde ju kunna upplysa oss om hur det står till.
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
sylf: Rent logiskt och moraliskt bör BIF stå som segrare. De slog ju Modo. Hoppas de kan skingra allt tvivel med åtminstone oavgjort idag.
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
sylf: Inte möjligt att målskillnad avgör. När hände det senast? Isåfall är det för att sno Brynäs på segern. Ungefär som när ryssarna var som jävligast. Man fixade reglerna för att dom andra skulle ha en chans.
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
Lilljanne: 1-0 till Sverige mot Slovakien,den ena av flörtkulorna nätade.
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
sylf: 0:49 1-2 Mikko Kuparinen ass. Mikael Lind/Björn Danielsson
Fan va skönt! Hans första i Brynäs-tröjan. Grattis!
Fan va skönt! Hans första i Brynäs-tröjan. Grattis!
Sv: Färjestad BK - Brynäs IF
Falken87: Här går man och hämtar snus och när man kommit tillbaka har Kupan gjort mål. Wow.
2-2--inga problem. Jag tror vi tar det här. FBK har inte imponerat i den här turneringen.
2-2--inga problem. Jag tror vi tar det här. FBK har inte imponerat i den här turneringen.
« Föregående · 408537