Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
« Föregående · 360791 · Nästa » Till forumet
Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
danoj: Vore ju kul om era ypperliga (yppiga?) seniorer kunde tvåla till maslaget, också.
Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Lilljanne:
En av våra ypperliga juniorer som lyfts upp enkom för kvällens match.
En av våra ypperliga juniorer som lyfts upp enkom för kvällens match.
Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Jompe: Jag är fortfarande kvar i garderoben och nån anhängare av sötälje tråkklubb blir jag ALDRIG. Bara kul att se vad pengar kan göra med ett skitlag.
Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Jompe: Dom har ju 4 lika bra femmor,tacka för att dom är starka i 3:e.
Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Det här är ju bekymmersamt. Knappt har vi lyckats ta Modosympatierna ur westerlund förrän Lilljanne komme rut ur garderoben som smyg- SSKare. Aldrig får man vara nöjd ;-))
Vilket humörlag Brynäs är i år! Idag verkar det vara full tändning. En gnutta flax och det kan hålla, men FBK:s tredjeperioder är grymt starka.
Vilket humörlag Brynäs är i år! Idag verkar det vara full tändning. En gnutta flax och det kan hålla, men FBK:s tredjeperioder är grymt starka.
Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Vilket av topplagen tar sitt ansvar och gör sin plikt i sista - frölunda eller fbk? Med Bynäs flax blir det väl sistnämnda.
Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
sylf: Finns väl ingen anledning att spela bra, när det ändå inte kommer ngn publik? :-)
Lilljanne har helt rätt. Hade vi haft lite mer publikstöd, även när det går tungt, hade vi tagit betydligt fler pinnar, det är jag övertygad om.
Lilljanne har helt rätt. Hade vi haft lite mer publikstöd, även när det går tungt, hade vi tagit betydligt fler pinnar, det är jag övertygad om.
Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Lilljanne: möjligt,det har ju de flesta förutom Brynäs,som spelar som om dom inte vill ha det heller.
Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Brynäs idag kämpar som besatta och har disciplinerat försvarsspel enligt radiosporten, men fortsättningen på kommentaren var " Gp är nöjd varje gång laget får pucken ur egen zon och kan slå icing"..
Olsson mål för LIF, blää
Olsson mål för LIF, blää
Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Huge: Allt är ju relativt,dom var tillräckligt bra för att slå ett dåligt Brynäs.
Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
sylf: Jag får väl avgöra tvisten:
Brynäs var inte bra och SSK var bra. OK? :-)
Brynäs var inte bra och SSK var bra. OK? :-)
Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Lilljanne: Tro mig, Brynäs var DÅLIGA i söndags,SSK var INTE mycket bättre.
Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Lilljanne: Definitivt bra,ju fler pinnar till strecket ju bättre.
Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
4-0 till seriens formstarkaste lag. Det var nog inte Brynäs som var dåliga i söndags utan motståndet som var jävligt bra.
Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Huge: Det är ju mig o Sylf bla du syftar till med dom där korkade inläggen, så varför ska jag inte reagera??
Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Och luleååå leder med 1-0. Bra eller dåligt? 9 poäng till strecket just nu.
Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
lindberg: Ajdå...
Ngn kände sig visst träffad.... :-)
Micke Lind vinner varenda tekning. Tyder på att man är taggade...
Ngn kände sig visst träffad.... :-)
Micke Lind vinner varenda tekning. Tyder på att man är taggade...
Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Huge: Kanske är din kuratorsinsats föregående kväll som gett resultat? ;-)
Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Oavgjort efter halva matchen vem hade kunnat tro det?! Hoppas att Frölunda vaknar till nu och ser till att Leksand förlorar.
Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Konstigt....
Inget gnäll på flera minuter.
Eller har ni upptäckt att vi faktiskt spelar bra idag?
Inget gnäll på flera minuter.
Eller har ni upptäckt att vi faktiskt spelar bra idag?
Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Lilljanne: Du menar Landslagsmannen Lindman :-) i klass med Finn-Olsson
Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Lilljanne: Näe,han är kung
Huge: Helt rätt,hade laget haft 15 st till med samma hjärta hade dom ledit serien nu.
Huge: Helt rätt,hade laget haft 15 st till med samma hjärta hade dom ledit serien nu.
Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
sylf: P3 skymmer Korhonen, tänk om dom kunde skymma den 2:e finnen också :-))
« Föregående · 360791 · Nästa »