1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779103 inlägg · 7967 ämnen

Färjestad - Brynäs (30/12 -03)


Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Gusten: Luleåfansen!

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Någon som tror på 3 poäng?

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
danoj: Vore ju kul om era ypperliga (yppiga?) seniorer kunde tvåla till maslaget, också.

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Lilljanne:

En av våra ypperliga juniorer som lyfts upp enkom för kvällens match.

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Tack Kalle Olsson (vem f-n är det). lif-frölunda 2-2

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Jompe: Jag är fortfarande kvar i garderoben och nån anhängare av sötälje tråkklubb blir jag ALDRIG. Bara kul att se vad pengar kan göra med ett skitlag.

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Brynäs IF är bara Micke Lind, är bara micke lind!!!

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Nu kommer eldprovet.BP nu.

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Jompe: Dom har ju 4 lika bra femmor,tacka för att dom är starka i 3:e.

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Det här är ju bekymmersamt. Knappt har vi lyckats ta Modosympatierna ur westerlund förrän Lilljanne komme rut ur garderoben som smyg- SSKare. Aldrig får man vara nöjd ;-))

Vilket humörlag Brynäs är i år! Idag verkar det vara full tändning. En gnutta flax och det kan hålla, men FBK:s tredjeperioder är grymt starka.

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Lilljanne: rädd för det.

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Vilket av topplagen tar sitt ansvar och gör sin plikt i sista - frölunda eller fbk? Med Bynäs flax blir det väl sistnämnda.

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
sylf: Finns väl ingen anledning att spela bra, när det ändå inte kommer ngn publik? :-)

Lilljanne har helt rätt. Hade vi haft lite mer publikstöd, även när det går tungt, hade vi tagit betydligt fler pinnar, det är jag övertygad om.

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
21-5 i skott ??????

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Lilljanne: möjligt,det har ju de flesta förutom Brynäs,som spelar som om dom inte vill ha det heller.

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
sylf: Dom kanske har publikstöd?

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Lule 2-0 nu

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
lindberg: Nu börjar Modo röra på sig,mot "sveriges bästa lag"

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Brynäs idag kämpar som besatta och har disciplinerat försvarsspel enligt radiosporten, men fortsättningen på kommentaren var " Gp är nöjd varje gång laget får pucken ur egen zon och kan slå icing"..

Olsson mål för LIF, blää

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Huge: Allt är ju relativt,dom var tillräckligt bra för att slå ett dåligt Brynäs.

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Lilljanne: Snarare Brynäs brist på försvarsspel.

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
sylf: Jag får väl avgöra tvisten:
Brynäs var inte bra och SSK var bra. OK? :-)

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
sylf: Kanske publikstödet som var tungan på vågen?

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Lilljanne: Tro mig, Brynäs var DÅLIGA i söndags,SSK var INTE mycket bättre.

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Lilljanne: Jo, Brynäs var dåliga i söndags!!!

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Lilljanne: Definitivt bra,ju fler pinnar till strecket ju bättre.

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
4-0 till seriens formstarkaste lag. Det var nog inte Brynäs som var dåliga i söndags utan motståndet som var jävligt bra.

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Huge: Det är ju mig o Sylf bla du syftar till med dom där korkade inläggen, så varför ska jag inte reagera??

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Och luleååå leder med 1-0. Bra eller dåligt? 9 poäng till strecket just nu.

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
lindberg: Ajdå...
Ngn kände sig visst träffad.... :-)

Micke Lind vinner varenda tekning. Tyder på att man är taggade...

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
70 Rodrigues: 1-0 luleå nu.

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Huge: Kanske är din kuratorsinsats föregående kväll som gett resultat? ;-)

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Huge: Lägg av för fan!!

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Oavgjort efter halva matchen vem hade kunnat tro det?! Hoppas att Frölunda vaknar till nu och ser till att Leksand förlorar.

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Konstigt....
Inget gnäll på flera minuter.
Eller har ni upptäckt att vi faktiskt spelar bra idag?

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Lilljanne: BP nu,risk för 3-2

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Lilljanne: Du menar Landslagsmannen Lindman :-) i klass med Finn-Olsson

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Holdingkungen utvisad! Sist gjorde vi mål.

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Lilljanne: Näe,han är kung

Huge: Helt rätt,hade laget haft 15 st till med samma hjärta hade dom ledit serien nu.

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
sylf: Det sa jag redan innan säsongen. Utan facit på hand... :-)

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
sylf: Då räknar du inte med målvakten, va?

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Malmström är BIF´s bästa spelare den här säsongen.

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
2-2 helt rättvist o logiskt :-)9

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
såja

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
70 Rodrigues: Nu är det FBK mot Korhonen.Patetiskt.

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
70 Rodrigues: Där törs dom inte vara.

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
sylf: P3 skymmer Korhonen, tänk om dom kunde skymma den 2:e finnen också :-))

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
Hela 41 sek höll dom emot.

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
sylf: Jaha!! 2-1

Sv: Färjestad - Brynäs (30/12 -03)
70 Rodrigues: Herregud !!!!! 2-1

« · 360791 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Joppe: Lyssnade på podden med Bobby idag.

Han blev ju klar typ 22 juli.
Han väntade på ett förslag från NHL, fick inget och hade inget annat förslag heller att ta ställning till.
Så det enda han fick på hela sommaren var från Brynäs.

Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)