Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
« Föregående · 629371 · Nästa » Till forumet
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
brynasaren: hah mm men det känns helt omöjligt .. nu slarvar dom bara .. efter en riktigt bra inledning så viker dom som vanligt ner sej .. har blivit så van .. aja men får väl hoppas på reducering snart .. :/
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
sylf: Mmm grymt tragiskt ..känns jämt som om matchen vore över efter 1period .. så tråkigt att lyssna på ..
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
sylf: Då kanske vi gör mål då, FBK gjorde ju 2 när dom inte hängde med.
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Bara massa styrningar och skott utanför .. de blir inge mer .. PP nu iaf ..
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
90Steen_: he he,dom får ett PP och den sitter direkt,skillnad på lag och lag.
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
90Steen_: De känns ju som dom inte ens behöver kämpa för sina mål.
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
90Steen_: Korhonen suger!! Släpper in ett par skitmål i varje match
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
sylf: Mmm börjar bli riktigt trött på "Korhonen står långt ut, Korhonen släpper in skottet lätt" ..
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
FBK | 3 - 1 | BIF
1 - 0 Mattsson '11
2 - 0 Prestberg '11
2 - 1 Lind '17
3 - 1 Frögren '18
1 - 0 Mattsson '11
2 - 0 Prestberg '11
2 - 1 Lind '17
3 - 1 Frögren '18
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Vi vinner skotten med 8 - 7, ändå 3insläppta ..
ojojoj Korrha ..
ojojoj Korrha ..
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
90Steen_: Sätt honom på en flotte och skicka honom över pölen,det här duger inte.
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Enkel biljett till Finland åt Korhonen!
klagade på han senast mot Timrå,men kan nog säga att han var bra endå!
klagade på han senast mot Timrå,men kan nog säga att han var bra endå!
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
sylf: Är det nån som kan ta ett snack med producenten på Webradion? Musiken suger!
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Ibland är förutsättningarna lite olika, gissa vilken gb detta kommer ifrån...
Omröstning (enbart för inloggade)
VAD SKALL VI GÖRA FÖR ATT FÅ FART PÅ SPELET ? Röster
Öppna plånboken och värva 8 (11.1%)
Sparka tränarna 20 (27.8%)
Det löser sig vänta och se 16 (22.2%)
Jag har gett upp denna säsong inväntar nästa 28 (38.9%)
Omröstning (enbart för inloggade)
VAD SKALL VI GÖRA FÖR ATT FÅ FART PÅ SPELET ? Röster
Öppna plånboken och värva 8 (11.1%)
Sparka tränarna 20 (27.8%)
Det löser sig vänta och se 16 (22.2%)
Jag har gett upp denna säsong inväntar nästa 28 (38.9%)
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
prosten: det kommer väl från färjestad om jag inte minns helt fel
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Brynäs största problem de åtta senaste matcherna är utan tvekan Koronen. Förbannat att just Brynäs ska ha elistseriens sämsta målvakt
Vi saknar dig väldigt mycket Honken. Utan dig kommer vi att spela i allsvenskan nästa år.
Vi saknar dig väldigt mycket Honken. Utan dig kommer vi att spela i allsvenskan nästa år.
Länkar:
http://miiiken
http://miiiken
« Föregående · 629371 · Nästa »