1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778952 inlägg · 7967 ämnen

Färjestads BK-Brynäs IF.


Sv: Färjestads BK-Brynäs IF.
sylf: Jävla webbradio o bara buffra

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF.
Bissett19: BP,hua!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF.

Oops där var det nära.

Gäller att Kristan gör en toppmatch ikväll för att vi ska kunna korpa nån pinne av pöjkera från Karlstad.


Sv: Färjestads BK-Brynäs IF.

Proppa Prestberg.


Sv: Färjestads BK-Brynäs IF.
Nu går vi in och kör över dem. Eller?

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF.
Bissett19: Kul att se att Hulken är på på plats igen, vi får väl se om han håller denna gång.

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF.

GävleLasse: Jo Leffe rör verkligen om i grytan inför omstarten,lite synd att man splittade våran checkingline som funkat så bra o Boorken har ju varit väldigt nöjd med dem.Men kanske tycker han att Sebastian är den som påminner mest om Bäckis i sin spelstil o därför får spela med #14 o #41,Danielsson tycks ha sjuknat in under dagen så han spelar inte.

Laget i morrn:

Målvakt: Robert Kristan (Daniel Sperrle)

1:a femman:
Andreas Dackell, Mads Hansen, Johannes Salmonsson, Jörgen Sundqvist, Nic Angell

2:a femman:
Mattias Månsson, Sebastian Karlsson, Jiri Bicek, Peter Nolander, Tommy Sjödin

3:e femman:
Daniel Widing, Jonas Almtorp, Ove Molin, Linus Morin, Antti Hulkkonen

4:e femman:
Johan Alcén, Micke Lind, Daniel Hermansson, Daniel Johansson, Rodrigo Lavins


Sv: Färjestads BK-Brynäs IF.
Db_04: vårat J-20 lär ju iaf spöa erat leksand ;)

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF.
Westergren: ja tycker ni kan matcha hela J20 laget :)

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF.
GävleLasse: Själv tycker jag att det ska bli intressant att se Almtorp i den roll han skötte så bra innan drog över på andra sidan atlanten. Vill se mer istid och mer produktiva roller för honom och Karlsson bl.a inför nästa säsong, när vi förmodligen måste fylla ett stort hål i laget efter Bäckis.

Det skulle också vara kul att få se Sebastian Eriksson få lite istid...

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF.
Bissett19: Verkligen synd att Boork skall röra om i laget så pass bara för att han saknar Bäckis. Är detta ett tecken på en bred trupp? Om nu truppen varit så bred så hade han väl bara slängt in en center på bäckis plats och behållit laget intakt.

Jag tycker att det är synd att han särar på linan med Almtorp, Karlsson och Salle. Den har verkligen varit en injektion i de senaste matcherna.

Färjestads BK-Brynäs IF.
Det blir Sebastian K som tar Bäckis plats emellan Månsson o Bicek.I övrigt Almtorp som center med Molin o Widing i en kedja.Morin o Hulken gör comeback,Alcén,Spetsen o Cassel vilar.

« · 803030

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Vore tråkigt om du lämnade Tommy. Många som uppskattar dig härinne
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)