Färjestads BK-Brynäs IF.
« Föregående · 803030 · Nästa » Till forumet
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF.
Bissett19: Hoppet kom tillbaka efter 11 min, får se när det försvinner igen.
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF.
Jävligt smart av Almtorp att dra på sig en 2:a 19 sek efter reduceringen.
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF.
sniper: Precis som vanligt :-( Hur svårt kan det vara att fixa egentligen?
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF.
sylf: "Hoppet kom tillbaka efter 11 min, får se när det försvinner igen."
Helt rätt.
Håll gamnackefanan högt!!!
Helt rätt.
Håll gamnackefanan högt!!!
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF.
Nu leder alla lag bakom Brynäs utom MIF.De flesta stort och kommer att vinna. KS NÄSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF.
sylf: Ja fyfan.Stolpskott av Månsson o sen kontarar FBK o fjollan Prestberg hänger 3-1.
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF.
sylf:
Dags att förlita sig på att Timrå faller fortare i tabellen än Brynäs..?
Dags att förlita sig på att Timrå faller fortare i tabellen än Brynäs..?
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF.
Metal Guru: Det inte alltför vågade tipset är det ju pengarna tillbaka på, garanterat!
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF.
sylf: Ja omöjligt är det inte.Grymt viktig match mot Djurgårn på torsdag.
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF.
Bissett19: DIF har 4-0 på TIK...Inte bra. Brynäs tillåter Pelle the pussy göra 2 mål... Inte bra. Kallio 4 pinnar so far...Inte bra.
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF.
Gusten: O nu leder MIF uppe i Övik.Det blir att knapra Cipramil hela våren.
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF.
Bissett19:
Tyvärr, alla cipramil är på väg i storsändning till sundsvall/timrå området nu.
Tyvärr, alla cipramil är på väg i storsändning till sundsvall/timrå området nu.
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF.
FBK bara pumpar med skott i sitt PP,dem tycks tydligen fatta att man måste skjuta för att göra mål.
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF.
Jävlar i min lilla låda. Brynäs fick efter 13 minuter till ett skott på mål, det i en period då de flesta lag skulle ha legat på för kvittering.
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF.
sylf: Varför ligga på för kvittering?
Vi är ju redan KS-klara.
Bättre att spara krafterna....
Vi är ju redan KS-klara.
Bättre att spara krafterna....
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF.
Huge: Vi är ju redan KS-klara.
Bättre att spara krafterna...."
Bättre att spara krafterna...."
Enligt dej ja,men vi andra kanske tror på mirakel.
4-1. Högga.
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF.
Bissett19: Månsson har Abuseát nån. Hoppas han körde ner klubban i halsen på tegeltaket!
« Föregående · 803030 · Nästa »