Färjestads BK-Brynäs IF.
« Föregående · 803184 Till forumet
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF.
Gusten: O nu leder MIF uppe i Övik.Det blir att knapra Cipramil hela våren.
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF.
Bissett19:
Tyvärr, alla cipramil är på väg i storsändning till sundsvall/timrå området nu.
Tyvärr, alla cipramil är på väg i storsändning till sundsvall/timrå området nu.
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF.
FBK bara pumpar med skott i sitt PP,dem tycks tydligen fatta att man måste skjuta för att göra mål.
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF.
Jävlar i min lilla låda. Brynäs fick efter 13 minuter till ett skott på mål, det i en period då de flesta lag skulle ha legat på för kvittering.
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF.
sylf: Varför ligga på för kvittering?
Vi är ju redan KS-klara.
Bättre att spara krafterna....
Vi är ju redan KS-klara.
Bättre att spara krafterna....
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF.
Huge: Vi är ju redan KS-klara.
Bättre att spara krafterna...."
Bättre att spara krafterna...."
Enligt dej ja,men vi andra kanske tror på mirakel.
4-1. Högga.
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF.
Bissett19: Månsson har Abuseát nån. Hoppas han körde ner klubban i halsen på tegeltaket!
« Föregående · 803184