Färjestads BK - Brynäs IF 3/1-15
Redigerad kommentar
Inget flyt med domarna heller, Hedman tacklar Andersen som är långt ifrån puckförare men Sweatt får en tvåa när fbk-aren tappar balansen.
Rätt så typiskt i vår situation....
Satan vad vi bränner chanser, helt otroligt...
FBK spelar så jävla fult.
Nordan åker fram emot klungan som tagit Andersén och får direkt en smäll.
Nä då åker han själv ut - för slashing?
Ofattbart.
Ta en sån fullblods idiot som Hedman, vad han sysslar med men klarar sig.
Jävligt otippat att ta målisen för att sen INTE ha en aning på vad man ska göra.
Skönt att Nordan var med i toppningen, (fega jävla TJ).
Avgå någon jävla gång!
Har jag pratat om domaren? Jag konstaterade att Brynäs såg trötta ut och du pratar om domaren. Fula jävla troll som dig klarar vi oss utan här.
Fan vad jag hatar FBK, jävla fulspel hela tiden. Domaren bidrog alldeles för mycket till matchens resultat idag också. 😡😡😡
Och TJ är nöjd.
Jag är gråtfärdig... 😭
det fanns en tid då man såg fram emot matchdagar
var är den nu var är den nu?
Ett klart fall framåt och ett steg upp ur källaren, som det ändå känns.
Bara ineffektivitet som gör att vi inte får med oss en pinne, med chans på två.
FBK är inte bättre än oss, lite stabilare när dom får ledning och kan med tur och skicklighet grisa hem 3 poäng, det är ju som bekant deras adelsmärke i såna här lägen.
Med junisarna tillbaka, Slovak på isen och en förlängning med Lundberg så finns det hopp om bättre tider.
Till att börja med en skapligt viktig match mot Modo härnäst.....
– Det är alltid bittert att förlora en hockeymatch, men utifrån läget vi befinner oss i måste jag säga att jag är nöjd med prestationen. Det är den bästa prestationen vi gjort sedan omstarten. Det känns som vi har en stabilitet i spelet. Vi har en bättre balans mellan försvar och anfall, men vi har inte flytet och medgången. Jag tycker ändå det var ett steg i rätt riktning, säger tränaren Tommy Jonsson till C More.
Med våra förutsättningar ska man vara bra enögd för att påstå att TJ inte kan vara nöjd med hur det såg ut på isen, jämfört med tidigare matcher.