1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778917 inlägg · 7967 ämnen

Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13


Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
Behåll pucken inom laget
Passen på bladet
Sortera i egen zon

Verkställ!

TJ ARG!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
Huge: Så TJ time out är då för att?

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
Brynäslegenden: Bra gjort av Tommy!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
Snart har nog Färjestad åkt av sig, bara hoppas inga fler mål ramlar in bara innan vi vaknar.

Bra timeout av Tommy!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
rafalski: 1 skott på mål efter 7;30, INGEN närkamp vunnen.
Å FBK ser ut som ett div.2 gäng

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
rafalski: Det här är det sämsta jag sett på länge!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
Vad var det för jävla utv på Brodin???

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
rafalski: Ett lag på banan efter TO.
Rödin ribbskott vid öppet mål.
Ser klart bättre ut än inledningsvis.

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
Huge: Nu ser det bättre ut även om FBK kommer in för lätt med fart i vår zon, något vi haft problem med hela säsongen. Kvittering i PP är beställd...

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
Zappaholic: Ser det bättre ut?
Olika nyanser av brunt möjligtvist..

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
Tycker Molin gör det bra i boxplay. Kul o se.

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
Lindström: En ren jävla pissperiod av Brynäs!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
Lindström: Det ser väl bättre ut än första tio? Ser du inte matchen?

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
Zappaholic: Ja, vi tar över efter TO:n, bra agerat av TJ.
Även bra spel i PP, lite mer avslut och folk framför kassen efterlyses, annars riskerar vi att göra deras keeper till hjälte.
Fortsätt så här, så kommer utdelningen.

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
Zappaholic:
Surt att Rödin att sätter den i ribban med öppet mål. Riktigt dålig period av Brynäs även om de kom igen sista delen av perioden.

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
Zappaholic: Det ser fortfarande förjävla illa ut.
Bara flyt att FBK leder med 3-4 mål.
Men visst första 10 var ju div.4 nivå så svårt att inte spela bättre äön så.

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
Lindström: Ja det är inte vår bästa period för säsongen...nu har vi flyt att det står 1-0, och det ska vi utnyttja till vår fördel. Rödin ser het ut.

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13

Seg skitperiod av Brynäs. Vi är dock ett bättre lag och det har grabbarna 40 min att visa.


Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
Om det finns någon här som gillar att spela så kan tipsa om att en brynäsvinst ger 4ggr pengarna på bet365..Inklusive förlängning och straffar! !

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
LHF-ÖHK 0-3

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
Zappaholic: lite otippat :O

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
Sluta räkna efter 600 slag på klubborna, var inte det något dom skulle ta utvisningar för?

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13

Bättre jobb i denna period, dock skapar vi inga direkta målchanser, ytterligare tempohöjning krävs för sätta fbk i trubbel.

Ingen riktig gnista än idag....kommer den ?


Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
Davey_22: Jaha, där kom tvåan i röven...lägg ut pucken ur zon för i helvete...

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
Djoos & Sunken ser INTE bra ut.

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
När det norska jättemongot får göra mål är det illa.
Blir nog svårt nu.

Fan vad Färjestad är tråkiga att se men effektiva.

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
Davey_22:
Vilken jävla pissmatch. I andra perioden händer absolut inget alls förutom att Farjestad slumpar in en puck. Brynäs skapar inget och intet.

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
Zappaholic: God natt, varför göra två bra matcher i rad :-(

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
Nån som såg dem ute o supa i lördags?

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
tjugo8: När, igår:-) 

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13

Ja..det ser inte ut som något funkar idag. Färjestad har inte behövt förta sig framåt direkt.

Riktigt jävla trist att se.


Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
11 jävla skott på två perioder :-(

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
rafalski: Styrning, annars en tavla av Honken.
Dom har fått två skitmål, vi inget.
I övrigt relativt jämnt spel, lite halvtråkigt som det brukar se ut i mitten av oktober....

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
Davey_22: Fruktansvärt tråkig period. Färjestad oerhört disciplinerade och det ska till nått extra för att få hål på dom ikväll.

Svårt mot brunkargäng.

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
tjugo8:
Det ser mer ut som de supit i bussen på väg mot Karlstad.
Slår till med att detta är en alibimatch från Brynäs.

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13

Qvarre:

Suck.... varken huvud eller ben verkar va med, om det nu hade varit för att Färjestad var så bra. Men det kan väl se ut så i nån match i början på oktober..... tur man inte körde dom 30 milen till Karlstad i kväll.


Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13

rafalski:"När det norska jättemongot får göra mål"

Connolly va på den


Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
Tväst:
Håller med dig att det känns jävligt onödigt att ge bort 3 pinnar i kväll utan att ens riktigt försöka.
3 poäng i oktober är lika mycket värt som 3 poäng i februari. Ja, ja... Hoppas vi spräcker 0an i alla fall. Tror inte det dock :-(

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
Lindström:
Bättre att skämma ut sig på bortaplan...positivt!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
Tväst: Nä, vi möter också ett tight och disciplinerat FBK, som väl är bäst i serien på den här torn av hockey och spela på ledning. Krävs mer jobb, lite desperation och gärna lite flyt för att komma in i matchen på allvar.

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
Huge: Det syns att vi saknar basse & nordan.....

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13

Huge: Svett trycker in pucken!!!!

Kom igen nu!


Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
Qvarre: jaaaaaaa Fyfan va snyggt!!! Mera mål nu för satan!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
Snyggt mål av Sweatt...igen...

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
Både FBK och Örebro kommer att gå förbi samt att Växjö går upp på samma poäng, dock sämre målskilnad.

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
Zappaholic: Såja, kan vara den injektion som behövs.
Sweatt levererar!!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
*asg* Så fort jag trycker iväg inlägget så gör Sweatt mål :-)

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
70 Rodrigues: Enterfeldt har en kanon säsong...

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
Jaha....där mattas väl den offensiven en hel del.. :-(

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
Sådär ja, zebrorna tittar på repriserna som går 309 ggr på jumbotronen 2+2 min..

« · 1591887 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)