Inlägg: 1591929
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
rafalski:"När det norska jättemongot får göra mål"
Connolly va på den
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
rafalski: Styrning, annars en tavla av Honken.
Dom har fått två skitmål, vi inget.
I övrigt relativt jämnt spel, lite halvtråkigt som det brukar se ut i mitten av oktober....
Dom har fått två skitmål, vi inget.
I övrigt relativt jämnt spel, lite halvtråkigt som det brukar se ut i mitten av oktober....
Blir nog svårt nu.
Fan vad Färjestad är tråkiga att se men effektiva.