Fast sen då...?
« Föregående · 452368 Till forumet
Sv: Fast sen då...?
knaskamilla: Jag tog en sportdryck klass två och tänkte efter lite och det var väl inte en perlag, utan det var bara tjommen som ledde elitseriens poängliga som hade den, i motsats till Finland.
Sv: Fast sen då...?
96 Artisten: Jag tror att det var så. Zäta hade ju den där snygg-hjälmen ett tag.
Sv: Fast sen då...?
Hong Kong: Stämmer om Brynäs plockar SSK nu direkt efter uppehållet så kommer trycket att öka i vändkorsen. Samtidigt så får man tacka derbygrupperna också eftersom vi har MoDo i gruppen. Sedan att vi visar att vi kan vinna hemma också gör nog att det är lapp på luckan nästa gång igen.
Sedan så har vi både jul och nyårsmatchen hemma om jag inte har fel.
Sedan så har vi både jul och nyårsmatchen hemma om jag inte har fel.
Sv: Fast sen då...?
65selander:
Timonen har varit en av Finlands bästa backar i flera år nu, just nu är han antaligen den bästa t.om.
I Nashville är han ju också laget bästa spelare.
Och bland dom 10 bästa backarna i NHL, skulle jag ranka honom som..
Timonen har varit en av Finlands bästa backar i flera år nu, just nu är han antaligen den bästa t.om.
I Nashville är han ju också laget bästa spelare.
Och bland dom 10 bästa backarna i NHL, skulle jag ranka honom som..
Sv: Fast sen då...?
Clarence: Har du inte satt på locket på målarburken än? Glöm inte bort våra 2 kanadicker! Jag får i vilket fall som helst inte skrämselhicka av Malmös nyförvärv, det luktar KS lång väg. Förstår inte varför Timonen "ovillkorligen" måste ersättas? Se det istället som en extra energiinjektion under 10 omgångar (och kanske mer). Sluta nu att måla fan på väggen och var istället glad att det äntligen är drag under galoscherna!
Sv: Fast sen då...?
64Waern: En av världens bästa backar ringer till Brynäs och säger. "Hej Jag heter Kimmo Timmonen, kan inte jag få spela med er i tio matcher...betalt?..nä jag gör det för att det är roligt och jag vill spela med min bästa kompis"
Var är världen på väg? Först skickar Danmark en ubåt till ett ökenkrig, sen det här. Väck mig inte!
Var är världen på väg? Först skickar Danmark en ubåt till ett ökenkrig, sen det här. Väck mig inte!
Sv: Fast sen då...?
Hong Kong: Jag vet att Dacke är polare med Alfredsson -Vore kul om Affe ringde och ville spela med Dacke....
« Föregående · 452368
Kan du berätta lite mera om honom hur han har varit i landslaget mm