Fel i hockeymagasinet?
« Föregående · 71701 Till forumet
Fel i hockeymagasinet?
Hör Ni, visst var det väl så att också Brynäs vann med 8-0 i semin mot Malmö -93? Hos Hockeymagasinet står det att Färjestad är det första lag som vunnit en semifinal med de siffrorna... Svara ni som vet/minns, tack!
Sv: Fel i hockeymagasinet?
Bright:
Jepp!
8-0 och 5-0 hemma och förlust däremellan med 2-1 i sudden i Malmö.
Härliga minnen..........
Jepp!
8-0 och 5-0 hemma och förlust däremellan med 2-1 i sudden i Malmö.
Härliga minnen..........
Sv: Fel i hockeymagasinet?
Tack för svaret, bradberry. Tänk att vi ska alltid glömmas bort. Skäms, Hockeymagasinet!!
Sv: Fel i hockeymagasinet?
Minns att BIF fick straff i slutet av 8-0 matchen. Masken lade den och när han passerar blå står Pekka och flinar med målburen nedfälld. Straffen gick om och Masken missade.
Ytterligare ett litet minne bara.......
Ytterligare ett litet minne bara.......
Sv: Fel i hockeymagasinet?
Bright:
930321
Brynäs IF - Malmö IF 8-0 (2-0, 4-0, 2-0)
1-0 Anders Huss 0.37
2-0 Jan Larsson 3.15
3-0 Per-Johan Johansson 28.06
4-0 Tom Bisset 28.48
5-0 Andreas Dackell 30.24
6-0 Thomas Tallberg 38.51
7-0 Mikael Lindman 55.04
8-0 Per-Jophan Johansson 55.58
Utv: BIF 5x2 MIF 10x2
Skott på mål: 36-19 (11-6, 14-9, 11-4)
Publik: 6767
930321
Brynäs IF - Malmö IF 8-0 (2-0, 4-0, 2-0)
1-0 Anders Huss 0.37
2-0 Jan Larsson 3.15
3-0 Per-Johan Johansson 28.06
4-0 Tom Bisset 28.48
5-0 Andreas Dackell 30.24
6-0 Thomas Tallberg 38.51
7-0 Mikael Lindman 55.04
8-0 Per-Jophan Johansson 55.58
Utv: BIF 5x2 MIF 10x2
Skott på mål: 36-19 (11-6, 14-9, 11-4)
Publik: 6767
Sv: Fel i hockeymagasinet?
Maskens straff var väl i 5-0 matchen. Däremot hade Bissett en straff i första matchen som han sköt utanför.
« Föregående · 71701