Final
« Föregående · 1822887 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
Forsberg 1978: Sluta inte spela nu för fan. Tredje gången de slår klubborna ur händerna på Brynäsare när pucken inte ens är där.
Sv: Final
KalleTeodor: nja, häromåret försvarade Lindbom karalahti och de andra galningarna när de skadade motståndare efter motståndare.
Sv: Final
Forsberg 1978: meningslöst att vara nervös, ingenting blir bättre av det. Så jag är nog inte männ-tja.
Sv: Final
Rumpelstiltskin: Han håller inte på HV. Han gillar visserligen hockey, men han är neutral.
+ 1
Sv: Final
{8212}: Överreagerar?
Två svåra närstyrningar att hantera.
Hinner inte ner med plocken för att blockera på först.
Räddar först tvåan men pucken studsar ner på baksidan av benskyddet och över mållinjen.
I övrigt lugn och säkert positionsspel av Rautio.
Är Wikegård full?
Tedenbys tackling är schysst.
Hakningen på Pudas är billig.
Blomman är ingen målskytt.
Forts följer....😀
Två svåra närstyrningar att hantera.
Hinner inte ner med plocken för att blockera på först.
Räddar först tvåan men pucken studsar ner på baksidan av benskyddet och över mållinjen.
I övrigt lugn och säkert positionsspel av Rautio.
Är Wikegård full?
Tedenbys tackling är schysst.
Hakningen på Pudas är billig.
Blomman är ingen målskytt.
Forts följer....😀
+ 2
Sv: Final
Rumpelstiltskin: Exakt så! Ställer man upp på så många snyft-reportage hit och dit får man räkna med att bli sänkt! Räknar med att Granis/Alcen utnyttjar det fullt ut när de passerar honom vid avblåsningar.
Sv: Final
Rumpelstiltskin: Tänker mig något baserat på Janne Lucas Carlssons gamla schlager "växel hallå hallå". Linus hallå, hallå, hallå, släpp den i nummer två! Alla stimpengar till mig 😎
+ 4
« Föregående · 1822887 · Nästa »