Final
« Föregående · 1823093 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
Auchinleck: vi vinner mot Hv 71 borta utan att våran fruktade förstakedja egentligen visar sig så mycket under matchen. Snacka om bredd ;)
+ 4
Sv: Final
Horace76c: Tur att matchen börjar kl 15.15.
Då bänkar jag mig där och tänkte köra lite avgrundsvrål om vi vinner.
Hoppas Alcen är ok. Pucken tog lite olyckligt där i slutet vilket gjorde att Boqvist fick speltid.
Var tvungen att hämta upp en Oban från förrådet för att lugna ner nerverna....
"Stormen kommer", är det vår (Zabs) variant på Caps "Unleash the fury"?
Då bänkar jag mig där och tänkte köra lite avgrundsvrål om vi vinner.
Hoppas Alcen är ok. Pucken tog lite olyckligt där i slutet vilket gjorde att Boqvist fick speltid.
Var tvungen att hämta upp en Oban från förrådet för att lugna ner nerverna....
"Stormen kommer", är det vår (Zabs) variant på Caps "Unleash the fury"?
+ 6
Sv: Final
Brynäsgubbe: Ja nu har vi maxat ut vad vi kan få ut ekonomiskt ur den här säsongen. Gott mos! Nu ska vi bara kröna den här säsongen med att vinna säsongens sista match...oavsett hur det går i de andra ;-)
+ 4
Sv: Final
Brynäsgubbe: Du tror inte att de redan har koll på det? 😉 Det var precis vad VF gjorde hela serien.
Sv: Final
Brynäsgubbe: "Tycker det är så jävla märkligt hur Sanny står och ger tips till HVs tränare. "Hörru Gunderson, borde ni inte spela mer fysiskt på honom?""
- Men hallå!!!! Ha ha ha!!! Är du full eller bara het...?😂 Sånt scoutar de väl själva. Inte fan spelar det någon roll att Sanny frågar...
- Men hallå!!!! Ha ha ha!!! Är du full eller bara het...?😂 Sånt scoutar de väl själva. Inte fan spelar det någon roll att Sanny frågar...
+ 3
Sv: Final
Härligt att se Sunken kämpa bland supporterna!
Länkar:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/JmrOm/skadade-spelarna-pa-plats-i-brynas-klack
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/JmrOm/skadade-spelarna-pa-plats-i-brynas-klack
+ 6
« Föregående · 1823093 · Nästa »