Final
« Föregående · 1823246 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
{7225}: Kan nog vara så, är ju lite tunnsått med sådana fabriker i Sverige nu för tiden:). Tyckte själv att det var en smula osmakligt men jag antar att det var bestämt sedan långt innan..
Min poäng var dock att min personliga njutning blev så ofantligt mycket större av att se Brynäs slå ut deras så heliga herr Lundqvist då "alla" här är frölundaiter och deras (iofs ganska mäktiga) introlåt hördes på högsta volym under dagen innan game 7 :)
Min poäng var dock att min personliga njutning blev så ofantligt mycket större av att se Brynäs slå ut deras så heliga herr Lundqvist då "alla" här är frölundaiter och deras (iofs ganska mäktiga) introlåt hördes på högsta volym under dagen innan game 7 :)
+ 1
Sv: Final
{5915}: Är ny här på hockeysnack men som exilbrynäsare i Göteborg så njuter jag i fulla drag av att våra hjältar är i final! Apropå Göteborgare och deras (över)tro på Frölunda så har mina kollegor på en viss bilfabrik här nere varit så säkra på en finalplats att dom nästan kunnat ta gift på att Brynäs bara var ett farthinder :)
+ 5
Sv: Final
62Svensson: Ja som jag skrev då om Virus.
Sorgligt att en spelare och ledare med så stort Brynäshjärta inte kunde komma tillbaka till klubben.
Sorgligt att en spelare och ledare med så stort Brynäshjärta inte kunde komma tillbaka till klubben.
+ 1
Sv: Final
Skagge:
"I bitterheten över vad jag förutspått finns dock en sak som gör att det känns lite ok. Frölunda hade inte vunnit SM-finalen mot HV71. Man hade kanske inte förlorat fyra raka matcher som Brynäs kommer att göra men man hade inte vunnit. HV71 kommer vinna guld som jag skrev innan slutspelet.
Varför förlorade då Frölunda mot ett lag som var både sämre på isen och på pappret?"
Haha det känns skapligt oseriöst att inleda med.
"I bitterheten över vad jag förutspått finns dock en sak som gör att det känns lite ok. Frölunda hade inte vunnit SM-finalen mot HV71. Man hade kanske inte förlorat fyra raka matcher som Brynäs kommer att göra men man hade inte vunnit. HV71 kommer vinna guld som jag skrev innan slutspelet.
Varför förlorade då Frölunda mot ett lag som var både sämre på isen och på pappret?"
Haha det känns skapligt oseriöst att inleda med.
+ 16
Sv: Final
{7800}: De verkar ha lite problem med regler i jkpg. Först ska granströms slashing i samma situation som på bilden som händer 5 miljoner gånger per match vara en spearing som ska leda till avstängning. Och sen försöker de få att kilström minsan ska ska straffas eftersom tedenby åkte på en utvisning tidigare för en tackling.
+ 2
Sv: Final
KulaShaker:
Undra om det är för att det här är den enda huvudtacklingssituationen som faktiskt bedömts korrekt av domare och disciplinnämnd.
Nu behöver inte experter framstå som idioter (gentemot SHL) enorm att gå ut och kritisera domare, därför vågar dom säga vad dom tycker..
Undra om det är för att det här är den enda huvudtacklingssituationen som faktiskt bedömts korrekt av domare och disciplinnämnd.
Nu behöver inte experter framstå som idioter (gentemot SHL) enorm att gå ut och kritisera domare, därför vågar dom säga vad dom tycker..
+ 5
Sv: Final
{7800}:
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/MyA8m/efter-rejala-smallen--positivt-for-onerud
Synd men samtidigt skönt att han inte blev skadad värre.
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/MyA8m/efter-rejala-smallen--positivt-for-onerud
Synd men samtidigt skönt att han inte blev skadad värre.
+ 1
Sv: Final
{7713}:
Sen har vi ju också Modos forum som beklagade sig över den galna tur Brynäs hade som vann mot Frölunda...
Kort tidigare hade samma forum en teori om att det hade varit bättre att Brynäs väntat tills de blivit utslagna av Frölunda innan de presenterade Melin (alltså frågan var inte om, utan när Brynäs åker ut) eftersom valet att presentera nästa års tränare skulle sänka Brynäs...
Det gick ju som det gick med den saken...
Jag tror verkligen att Brynäs framfart i årets slutspel svider rätt rejält på vissa håll. Det gör det hela bara roligare!
Sen har vi ju också Modos forum som beklagade sig över den galna tur Brynäs hade som vann mot Frölunda...
Kort tidigare hade samma forum en teori om att det hade varit bättre att Brynäs väntat tills de blivit utslagna av Frölunda innan de presenterade Melin (alltså frågan var inte om, utan när Brynäs åker ut) eftersom valet att presentera nästa års tränare skulle sänka Brynäs...
Det gick ju som det gick med den saken...
Jag tror verkligen att Brynäs framfart i årets slutspel svider rätt rejält på vissa håll. Det gör det hela bara roligare!
+ 18
Sv: Final
twitter.com/69Abris/status/855352739005685760
Verkar inte som att Önerud kommer vara borta så jättelänge.
Verkar inte som att Önerud kommer vara borta så jättelänge.
Sv: Final
Bifbiffen: Morgondagens hemmamatch är enastående viktig, seger hemma och vi har både 1 och 2 matchbollar...förlust så vänder fördelen igen till HV som får spela hemma nästa.....hoppas inget var allvarligt med Fälth igår och hur det sen går med Simons rehab tillbaka....sen e frågan "vilken skall stå"
Sv: Final
{8212}: Herregud!! Denna artikel måste spridas på sociala medier....
"- Det måste vara en plats som funkar för infrastruktur också. Till guldfirandet i Atollen 2010 kom det cirka 25 000 personer trots att det var kallt och regnade. Så vi vet vad vad vi har att vänta om det blir bra väder, säger Mazar Alijevski, tf kultur- och fritidschef, till Jönköpings Posten."
"- Det måste vara en plats som funkar för infrastruktur också. Till guldfirandet i Atollen 2010 kom det cirka 25 000 personer trots att det var kallt och regnade. Så vi vet vad vad vi har att vänta om det blir bra väder, säger Mazar Alijevski, tf kultur- och fritidschef, till Jönköpings Posten."
+ 2
« Föregående · 1823246 · Nästa »
