Final
« Föregående · 1823246 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
Zappaholic: Vilken profil! Jag kommer sakna honom när han lämnar. Det finns säkert bättre tränare men jag älskar vinnarskallen och grinigheten. Han kan garanterat få ut max av vilket lag som helst, på ett eller annat sätt.
+ 9
Sv: Final
Asså... jag avskyr att det ska vara så komplicerat att få tag i biljetter på bortasektionerna i SHL. Varför sköts allt sådant externt? Varför ska jag inte kunna surfa in på den vanliga biljettsajten och köpa mig en ståplats? Herregud..
Är det någon som vet hur fasen jag ska gå tillväga för att få en plats på Brynäs-stå i Jönköping på måndag!?
Är det någon som vet hur fasen jag ska gå tillväga för att få en plats på Brynäs-stå i Jönköping på måndag!?
+ 2
Sv: Final
{363}: Andreas Borgman i HV71 är i alla fall ödmjuk. Så här svarar han på en fråga.
Vad behöver bli bättre?
– Vi har inte varit tillräckligt konsekventa. Lite för mycket slarv vid ingångar i anfallszonen och lite allt möjligt. Vi möter ett mycket bättre lag nu än vi har mött tidigare i slutspelet så vi måste upp en nivå till
Vad behöver bli bättre?
– Vi har inte varit tillräckligt konsekventa. Lite för mycket slarv vid ingångar i anfallszonen och lite allt möjligt. Vi möter ett mycket bättre lag nu än vi har mött tidigare i slutspelet så vi måste upp en nivå till
+ 13
Sv: Final
mustigahjalmar: Gameday och idag är det väl dags för Lindblom och Clark att kliva fram igen. Nu när fjärdelinan dragit oss fram till ett grymt bra läge i finalserien växlar vi upp ytterligare ett hack!
+ 1
Sv: Final
Bratwursten :
Hej, Farfar här.
Vågen... är den helt ute eller? Tror sittplats skulle gå igång på den.
Hej, Farfar här.
Vågen... är den helt ute eller? Tror sittplats skulle gå igång på den.
+ 4
Sv: Final
Bratwursten : Närmar oss Gävle bara 7 mil kvar av de totalt 60 från start.
Hoppas på en underbar eftermiddag med hög stämning, rivstart av Brynäs och avslut med Guldet ska hem från hela arenan.
Hoppas på en underbar eftermiddag med hög stämning, rivstart av Brynäs och avslut med Guldet ska hem från hela arenan.
+ 7
Sv: Final
Bratwursten :
Om jag springer förbi tigern så hugger jag han och tipsar, han kommer lyckas kicka igång den
Om jag springer förbi tigern så hugger jag han och tipsar, han kommer lyckas kicka igång den
+ 2
Sv: Final
Auchinleck:
Haha, nej, 5 brynäsare denna gång varav tre tonåringar. Måste ordna med nästa generation hockeypendlare 😂😂
Haha, nej, 5 brynäsare denna gång varav tre tonåringar. Måste ordna med nästa generation hockeypendlare 😂😂
+ 4
Sv: Final
Bratwursten : Kanske köra Ersson istället för Zanetti?
För övrigt var det verkligen högst oväntat att Bertil fortfarande inte kan vara med medan Önerud vaknar upp pigg och fräsch efter en brutal knock i skallen, NOT.
För övrigt var det verkligen högst oväntat att Bertil fortfarande inte kan vara med medan Önerud vaknar upp pigg och fräsch efter en brutal knock i skallen, NOT.
+ 8
« Föregående · 1823246 · Nästa »