Final
« Föregående · 1823694 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
{7057}: Jag tycker inte det känns bra när vi leder. ALLS. För varje gång har HV kvitterat. Flera gånger har de kvitterat och varit en hårsmån från att avgöra också, sist sköt de stolpe på friläge efter 3-3. Idag lyckades de.
Brynäs har inte klarat av att spela på ledning i den här serien. Tungt som fan.
Brynäs har inte klarat av att spela på ledning i den här serien. Tungt som fan.
Sv: Final
Vad är oddsen att vi tar en till match i bibelbältet efter en sån här jävla mental käftsmäll? Tror HV kommer flyga högt nu.
Fyfan vad vidrig denna sport är. Domarna borde vara robotar som bara tar 100-procentiga utvisningar och inte hittar någon jävla fantom-utvisning när ena laget gör mål. HELVETE.
Fyfan vad vidrig denna sport är. Domarna borde vara robotar som bara tar 100-procentiga utvisningar och inte hittar någon jävla fantom-utvisning när ena laget gör mål. HELVETE.
Sv: Final
Brynäsgubbe: Fan va sur förlust. Kändes så jävla bra efter Zabs 3-2... Intressant för övrigt att Sören Persson tog beslutet om 2st abuse i första kvartsfinalen och han är med och vill avgöra nu med. Om jag inte minns helt fel (lite osäker om han dömde) så var det han som fria tacklingen på Bertilsson. Isf så har han verkligen bestämt sig för att vi inre ska lyckas..
+ 4
Sv: Final
Brynäsgubbe: Situationen tog max 5 sekunder och under denna skall han alltså ha hunnit "skrika, gapa och hålla på". Jag håller dock inte Sören Persson som ansvarig denna gång utan en vek liten linjeman med mindervärdeskomplex som såg sin chans att skina efter år i skuggan...
+ 4
Sv: Final
Chanzone: förut var det alltid tior, men nu är det vanligare med tvåor. Exempelvis är det en tia om man klagar på egen utvisning och en tvåa om man klagar på någon annans. Förutsatt att det var osportsligt.
Nog tycker jag också att det var väldigt konstigt med en utvisning där, men jag skulle gärna vilja veta vad han skrek innan jag kan säga något med säkerhet. Jag är extremt säker på att linjedomarna hört det mesta på en plan, så det lär ha varit grovt.
Nog tycker jag också att det var väldigt konstigt med en utvisning där, men jag skulle gärna vilja veta vad han skrek innan jag kan säga något med säkerhet. Jag är extremt säker på att linjedomarna hört det mesta på en plan, så det lär ha varit grovt.
Sv: Final
"Domaren Sören Persson svarar på kritiken:
– Linjemannen ser att han skriker och gapar och håller på sig och det var så pass grovt, det han ropar, att det ska vara utvisning, säger han."
De skyller alltid att det var så grovt, så grovt... Stackarn fick höra känslor i en SM-Final... Gå hem och gråt hos din mamma, jävla småglin. Jävla as.
– Linjemannen ser att han skriker och gapar och håller på sig och det var så pass grovt, det han ropar, att det ska vara utvisning, säger han."
De skyller alltid att det var så grovt, så grovt... Stackarn fick höra känslor i en SM-Final... Gå hem och gråt hos din mamma, jävla småglin. Jävla as.
+ 5
Sv: Final
Forsberg 1978: Kommer naturligtvis kännas jättetungt närmaste halvåret om detta nu går åt fanders. Om man ska se nåt "positivt" i ett finalfall är det väl att föreningen och laget kan gå in i nästa säsong med största möjliga motivation. Sen vet man förstås inte när vi står i en final igen, vilket är jobbigt.
Tycker det finns några spelare som inte riktigt håller i såna här avgörande slutspelslägen. Måste förstärkas på vissa punkter inför hösten.
Tycker det finns några spelare som inte riktigt håller i såna här avgörande slutspelslägen. Måste förstärkas på vissa punkter inför hösten.
Sv: Final
Rumpelstiltskin: precis. I den här boken gäller inte god ton?
Riktigt pinsam kommentar av dig, men där man saknar intelligenta argument kanske man måste ta fram invektiv...
Min poäng är att det kan ha varit över gränsen då vi inte vet vad som skreks. Rydmark hånade exempelvis ove Molin för att denne hade en alkoholiserad bror, som senare knarkade ihjäl sig. Det är ett exempel på vad jag tycker är över gränsen, men det kanske är ok i andras.
Jag säger verkligen inte att det var rätt att visa ut, men att det finns grejor som är för grova för att accepteras. Nu hörde varken jag eller cmore vad som skreks och därför tycker jag att man kanske inte ska vara så snabba att döma...
Riktigt pinsam kommentar av dig, men där man saknar intelligenta argument kanske man måste ta fram invektiv...
Min poäng är att det kan ha varit över gränsen då vi inte vet vad som skreks. Rydmark hånade exempelvis ove Molin för att denne hade en alkoholiserad bror, som senare knarkade ihjäl sig. Det är ett exempel på vad jag tycker är över gränsen, men det kanske är ok i andras.
Jag säger verkligen inte att det var rätt att visa ut, men att det finns grejor som är för grova för att accepteras. Nu hörde varken jag eller cmore vad som skreks och därför tycker jag att man kanske inte ska vara så snabba att döma...
Sv: Final
Peja: Jag är upprörd just nu..men vi förlorar matchen mest pga av ett antal spelare som är svaga på plan och Rautio såg väl inte heltät ut heller, vet inte vad som krävs...HV studsar tillbaka hela tiden i varje match och nu fick dom "revansch"..mäkta viktig match på måndag...Simon lär väl förmodligen inte spela varken finalspel eller VM...tråkigt för han och för Brynäs!!
« Föregående · 1823694 · Nästa »