Final
« Föregående · 1824197 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
Zappaholic: Två olika regelböcker idag. Sandbergs överkörning på Sandström är ju periodens överlägset klaraste utvisning.
+ 2
Sv: Final
Forsberg 1978: jag kan förstå att du är besviken, men seriöst. Du kan inte tycka att någon av utvisningarna är felaktig? I sådana fall bör du faktiskt söka hjälp.
+ 2
Sv: Final
Discolight94: Bra hemjobb av Blomman. Lite taffligt att släppa till två kontringar så där snabbt dock.
Sv: Final
Zappaholic: Tack! Börjar känna mig hemma härinne :) Denna starten gynnar Brynäs, tror jag.
« Föregående · 1824197 · Nästa »