Final
« Föregående · 1824250 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
Rumpelstiltskin: det glädjer mig att du tycker att du är duktig. Men det är väl så.
De som verkligen kan ett ämne brukar vara osäkra, bara de som inte kan ett skit tror sig ha full koll.
Jag känner inget behov att att bevisa vad jag kan eller vad jag åstadkommit. Vem vet. Kanske har jag vunnit flera sm-guld som tränare på juniornivå?
De som verkligen kan ett ämne brukar vara osäkra, bara de som inte kan ett skit tror sig ha full koll.
Jag känner inget behov att att bevisa vad jag kan eller vad jag åstadkommit. Vem vet. Kanske har jag vunnit flera sm-guld som tränare på juniornivå?
Sv: Final
Rumpelstiltskin: jag förstår det som att du saknar argument. Visst är det jobbigt när man inte har något vettigt att säga, men man är arg och måste få ut ilskan?
+ 1
Sv: Final
mattiask: Håller med att de är klara utv. Däremot har jag sett ännu klarare utv som de släpper bara för de har handen uppe. De är inte konsekventa. Men självklart ska de ta denna nu. Liksom zaborskys sensast liksom handstoppningen liksom 6 man på plan 3ggr. Känns som jag glömt många situationer också. Men men man är väl bara färgad då.
+ 1
Sv: Final
mattiask: Hade de hållit samma nivå rakt igenom så hade det nog inte varit lika uppjagat. Felix blev helt överkörd i början och HV-spelare hugger en Brynäsklubba till småflis precis innan dubbelutvisningen.
Men det är klart att spelet ser tungt ut. Nu får vi dessutom börja andra i 3v5 så vi lär bli minst lika tillbakatryckta då.
Men det är klart att spelet ser tungt ut. Nu får vi dessutom börja andra i 3v5 så vi lär bli minst lika tillbakatryckta då.
Sv: Final
{5647}: Inget fel på de två de tog men Arlbrandt hakar framför mål innan den andra. Sandberg åker in i Sandström.
Tycker domare ska vara konsekventa i son bedömning. Plocka Brynässpelare när de begår regelbrott. Plocka HV-spelare när de begår regelbrott. Sök hjälp om du inte håller med.
Tycker domare ska vara konsekventa i son bedömning. Plocka Brynässpelare när de begår regelbrott. Plocka HV-spelare när de begår regelbrott. Sök hjälp om du inte håller med.
+ 1
Sv: Final
{5647}: Håller inte med. Den första är felaktig i mina ögon. HV-spelaren kniper till med armen och klubban sitter där den sitter. Omöjligt att ta sig loss. Försöker man rycka ur den, då lägger han sig och det blir en tydlig hakning. Men i inledningsskedet har han bara klubban längs HV-spelarens sida. Ingen hakning.
Sv: Final
smallround: Detta har jag befarat hela slutspelet . Dom har försökt få ut Brynäs i alla lägen . Överkörning på felix . Dom slår av klubban på blomman . Men utv ?? Nej . 5mot 3 känner vi igen från frölunda serien så det är inte nytt för Brynäs . Blir fan mörkrädd men inte förvånad .
+ 1
Sv: Final
Peja: "Två olika regelböcker idag. Sandbergs överkörning på Sandström är ju periodens överlägset klaraste utvisning."
I mina ögon nej - Sandberg driver på mål och får sedan en tackling/knuff av en annan Hv-spelare. Jag kan absolut köpa en utvisning, men i mina ögon ingen solklar överkörning som du vill få det till.
I mina ögon nej - Sandberg driver på mål och får sedan en tackling/knuff av en annan Hv-spelare. Jag kan absolut köpa en utvisning, men i mina ögon ingen solklar överkörning som du vill få det till.
+ 1
Sv: Final
{5647}: dom är nästan lika klara som det domaren släppt under perioden. Pååkning av målvakten och hvspelaren slashar av klubban för Brynässpelaren. Den senare exakt samma som det dom tog för nu förutom att klubban gick av. Det går bra att döma åt ena hållet men inte det andra. Vid pååkningen av målvakten så säger domaren kampsituation. DET VAR TVÅ HVSPELARE SOM GJORDE DET
+ 1
Sv: Final
Haha, som vanligt ganska dålig nivå här inne.
Alcéns utvisning är solklar, Jackes ännu mer solklar.
Vi måste steppa upp många, många nivåer för att ha en chans i denna match för just nu sköljer Hv över oss fullständigt vilket också Lindblom säger till Åström i intervjun.
Den här perioden var inte bra - men det kan bara bli bättre.
Hänger man inte med - då tar man dumma utvisningar.
Alcéns utvisning är solklar, Jackes ännu mer solklar.
Vi måste steppa upp många, många nivåer för att ha en chans i denna match för just nu sköljer Hv över oss fullständigt vilket också Lindblom säger till Åström i intervjun.
Den här perioden var inte bra - men det kan bara bli bättre.
Hänger man inte med - då tar man dumma utvisningar.
+ 1
Sv: Final
Zappaholic: NÄR hände det senast att domaren tog ytterligare en utvisning under avvaktande?? Det är så många sjukt konstiga händelser som drabbar Brynäs.
+ 1
« Föregående · 1824250 · Nästa »