Final
« Föregående · 1824301 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
Peja: "Firar onödigt mkt framför motståndarbåset" Säger regeln. Vet inte åker förbi och skriker woooho en gång. Man ska komma ihåg att han har naturlig väg förbi det båset på väg till sitt eget efter målet. Känns ändå Som en fjantig utv att ta när man släpper så mkt annat o höjer nivån i övrigt. Jeje w/e är historia nu.
Sv: Final
Rumpelstiltskin:
Kan inte säga att jag reagerar överdrivet på domarnivån. HV har varit bättre och vi har blivit tvungna att tagit några riktiga utvisningar.
Hoppas vi överlever 5 mot 3.
Då kan vi kanske få nästa pp på nåder....
Kan inte säga att jag reagerar överdrivet på domarnivån. HV har varit bättre och vi har blivit tvungna att tagit några riktiga utvisningar.
Hoppas vi överlever 5 mot 3.
Då kan vi kanske få nästa pp på nåder....
+ 1
Sv: Final
Jan Grismöbel:
Domaren svarade ju sig själv...- Det skulle vara för tufft..
Va? vilken kommentar från en domare.
Domaren svarade ju sig själv...- Det skulle vara för tufft..
Va? vilken kommentar från en domare.
« Föregående · 1824301 · Nästa »