1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779049 inlägg · 7967 ämnen

Final


Sv: Final
HitTheLights: Som sagt...Vi är under skinnet på dom!

Sv: Final
Hur gammal är Linus Söderström.? 11 år ?
#babyface

Sv: Final
Måtte alla i Bif nu stå upp i det fysiska spelet!!
Kör igång matchen nuuuuuu då!!!

Sv: Final
{8212}: Ajdå. Sören "hemmaärbäst" Persson dömer. Illavarslande.

Sv: Final
Bratwursten :
Jag måste erkänna att jag inte gillade duttandet med målvakter under serien och tyckte att Brynäs borde ha satsar på en uttalad 1e målvakt.
I dag är jag jävligt glad över att vi har två målvakter som har spelat många matcher under säsongen.

Sv: Final
HitTheLights: Efter att man gått av värmningen, så kommer Pecka och stöter till Berglund när han ska sätt på sig skydden. Ojdå förlåt...säger han bara😀😀

Sv: Final
Kom igen nu Brynäs tryck ner korsen i halsen på dom skelheliga jävlarna!!!

Sv: Final
Skönt o slippa falsett Johan...vad han nu heter i efternamn...kommentera

Sv: Final
Kom igen nu!!!!!!!

Sv: Final
Lindblom och Clark direkt. följ med dem nu resten!

Sv: Final
Brynäs fortsätter med fysiskt spel. Det måste vara uträknat och scoutat. Tydlig gameplan.

Sv: Final
Forsberg 1978: Älskar hur vi spelar fysiskt direkt!!

Sv: Final
INTENSIVT!

Sv: Final
Zappaholic:
Ja idag blir det en skada på nåt av lagen..tro mig.

Sv: Final
Hur kan Wikegård säga att han såg honom?? Solklar boarding.

Sv: Final
Brynäsgubbe: Jag tycker också att tacklingen är en aning hård. Pudas sätter sig själv i en dum sits.
Sen behöver inte Tedenby tackla på det sättet utan visa mer respekt!

Sv: Final
Brynäsgubbe: Jävla tomtar både i studion och på isen.
Kör klubbjävlarna genom huvet på idioterna!!!

Sv: Final
Brynäsgubbe: Hahaha..."han tappar luften".

Sv: Final
Zappaholic: Så ja!!!!!!!

Sv: Final
JAAAAAAAAAAAAAAA

Sv: Final
Zappaholic: Så snyggt!!

Sv: Final
{8212}: Jaaaaaaa!!

In your face, Tedenby

Sv: Final
KAPTEEEEEN❤❤❤

Sv: Final
mk: JAAAAAA ÄLSKA BRYNÄS

Sv: Final
Vår kapten!!!

Och vilken fin start av Rautio!

Sv: Final
bifhjärta: oohhj så viktigt med första målet

Sv: Final
Steenm: Ser stabil ut!

Sv: Final
Steenm: Som sagt Rautio ser fin ut, lugn och cool

Sv: Final
{7981}:
Räknar med en kompsenations-utvisning snart då

Sv: Final
Jensen sprider puckarna friskt i båda zonerna

Sv: Final
Puckarna måste ur zon, sånt där är för svagt.

Nu slängde vi bort en puck till på egen blå. PUCKDISCIPLIN GRABBAR!

Sv: Final
Den där jävla rullande grafiken från Rinkside3 är fullmatad av äckliga och amatörmässiga klyschor match efter match, skippa eländet.

Sv: Final
{7800}: Dom har det väldigt svårt med våra omställningar.

Sv: Final
Gött att se brynäs i cypern med en drink och hyfsad värme!

Sv: Final
Zabs fart kontring vs back check

Sv: Final
Zappaholic:
Det är det jag tyckt hela tiden. HV hade enklare väg i slutspelet och deras bredd funkar bra i en lång grundserie när man inte vill slita för mkt på stjärnor. Men totalt sett så tycker jag att HV är ett sämre lag. De har bredd, men de har ingen rejäl spets som kan sticka ut och avgöra matcher och vara skillnaden när man möter riktigt bra motstånd. Brynäs har massor med sånna spelare.

Sv: Final
{7800}: Nu spelar vi fast oss för ofta i egen zon

Sv: Final
Nu börjar vi kasta puckar...

Sv: Final
Ja vi tappar puckar på egen blå hela tiden när vi inte ens är pressade. Slänger bort puckar helt i onödan. Skärpning på det!

Sv: Final
{8212}: JJ har gått ner sig rejält sen kvartsfinalerna.
4e linan däremot är grym!

Sv: Final
Väldigt taffligt med puck nu.

Sv: Final
Smäller inom 5 minuter om man fortsätter tappa puck på egen blå och misslyckas med att slå pucken ur zon.

Sv: Final
Zanetti? Varför ta hem pucken?

Sv: Final
{7800}: Helt klart! Fattar inte, det känns som vi har bra lägen att spela ut pucken hela tiden, men så fastnar den ändå i egna zonen!

Sv: Final
HV letar pass in i slottet i stort sett hela tiden.

Sv: Final
{7800}: Rautio har varit bra så här långt.

Sv: Final
Jensen sinkar hela förstalinan

Sv: Final
{2064}: När vi hittar egna spelare ut ur egen Zon får vi sjukt bra målchanser HV hänger inte med då...

Sv: Final
Jensen måste upp i prestation, han är inte bra just nu. Spelar för svårt.

Sv: Final
rafalski: Älskar dom där höfttacklingarna som Fälth nyss delade ut.

« · 1822622 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki presenterad!!! Härligt
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)