Final
« Föregående · 1822938 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
Forsberg 1978: om kilström blir utvisad så vet jag inte vad jag gör. Perfekt tackling för fan
+ 3
Sv: Final
Zappaholic: Haha, ja hade det hänt i Gavlerinken på en Brynäsare så hade vi inte levt om alls ;)
+ 3
Sv: Final
Metalman: Zanetti måste ju komma närmare och först och främst koncentrera sig på att styra Thörnberg mot utsidan.... Istället sätter han sig ner och hoppas att Thörnberg ska skjuta på honom, han blev ju grundlurad av den lilla skottfinten. Bra gjort av Thörnberg att skottfinta och bryta in i banan, och framförallt skottet, men han kom igenom för enkelt.
+ 2
Sv: Final
{5915}: Jag tycker att Zanetti har gjort många bra matcher i slutspelet framförallt i det fysiska spelet. Idag har han dock definitivt en dålig dag.
Jag tycker dock att det är riktigt svagt av forwards att ge Thörnberg en sådan gata att åka in i zon på. Man borde ha lärt sig att ha koll på honom...
Jag tycker dock att det är riktigt svagt av forwards att ge Thörnberg en sådan gata att åka in i zon på. Man borde ha lärt sig att ha koll på honom...
+ 2
Sv: Final
Gnällt på Zanetti hela matchen, tråkigt att ha rätt ibland. Men mer förbannad på Sjödin än på Zanetti...
Alla kan ha en dålig dag men då är det coachens ansvar att plocka av spelaren. Att Sjödin inte plockade av Zanetti för längesen är tjänstefel och det straffade sig nu.
Torsk idag och det är Sjödin som får ta på sig det ärligt talat. Ruggigt förbannad på den passiviteten.
Alla kan ha en dålig dag men då är det coachens ansvar att plocka av spelaren. Att Sjödin inte plockade av Zanetti för längesen är tjänstefel och det straffade sig nu.
Torsk idag och det är Sjödin som får ta på sig det ärligt talat. Ruggigt förbannad på den passiviteten.
+ 4
Sv: Final
Rumpelstiltskin: Fy fan vad nervöst. Får inte ens ner en kvällsmacka i pausen.
Jag tror vi vinner guld även om vi torskar ikväll. Vi är bättre.
Jag tror vi vinner guld även om vi torskar ikväll. Vi är bättre.
+ 6
Sv: Final
Zappaholic: Håller med! Vi tar detta, tråkigt att behöva avgöra på bortaplan bara.....Eller mattesnille? 4 - 2 kan vi ju avgöra med hemma...
Sv: Final
Zappaholic: det är de vi måste ha en bortamatch på vinstkontot.
Men känner små vibbar att Pallie avgör, han vill ha revansch för missat öppet mål.
Men känner små vibbar att Pallie avgör, han vill ha revansch för missat öppet mål.
Sv: Final
Brynäsgubbe: Tänkte samma sak. Varför undvek de detta ämne helt vid tillfällena våra spelare blev tacklade? Jävla idioter rent ut sagt, tolkar det som att de tyckte de var fula och har fått munkavle eller nåt. Kämpa in ett avgörande nu, vore så jävla skönt
+ 3
« Föregående · 1822938 · Nästa »