Final
« Föregående · 1822968 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
Gnällt på Zanetti hela matchen, tråkigt att ha rätt ibland. Men mer förbannad på Sjödin än på Zanetti...
Alla kan ha en dålig dag men då är det coachens ansvar att plocka av spelaren. Att Sjödin inte plockade av Zanetti för längesen är tjänstefel och det straffade sig nu.
Torsk idag och det är Sjödin som får ta på sig det ärligt talat. Ruggigt förbannad på den passiviteten.
Alla kan ha en dålig dag men då är det coachens ansvar att plocka av spelaren. Att Sjödin inte plockade av Zanetti för längesen är tjänstefel och det straffade sig nu.
Torsk idag och det är Sjödin som får ta på sig det ärligt talat. Ruggigt förbannad på den passiviteten.
+ 4
Sv: Final
Rumpelstiltskin: Fy fan vad nervöst. Får inte ens ner en kvällsmacka i pausen.
Jag tror vi vinner guld även om vi torskar ikväll. Vi är bättre.
Jag tror vi vinner guld även om vi torskar ikväll. Vi är bättre.
+ 6
Sv: Final
Zappaholic: Håller med! Vi tar detta, tråkigt att behöva avgöra på bortaplan bara.....Eller mattesnille? 4 - 2 kan vi ju avgöra med hemma...
Sv: Final
Zappaholic: det är de vi måste ha en bortamatch på vinstkontot.
Men känner små vibbar att Pallie avgör, han vill ha revansch för missat öppet mål.
Men känner små vibbar att Pallie avgör, han vill ha revansch för missat öppet mål.
Sv: Final
Brynäsgubbe: Tänkte samma sak. Varför undvek de detta ämne helt vid tillfällena våra spelare blev tacklade? Jävla idioter rent ut sagt, tolkar det som att de tyckte de var fula och har fått munkavle eller nåt. Kämpa in ett avgörande nu, vore så jävla skönt
+ 3
Sv: Final
Så frustrenade, vi måste vinna en match på bortaplan i SMfinal, vi har ledningen massor med gånger i matchen men gång på gång slänger vi bort det.
Det funkar inte att slarva bort en sån här match när vi har haft chansen. Torskar vi idag så är jag rädd att det är godnatt även om jag är sjukt pessimistisk nu. :(
Det funkar inte att slarva bort en sån här match när vi har haft chansen. Torskar vi idag så är jag rädd att det är godnatt även om jag är sjukt pessimistisk nu. :(
+ 1
Sv: Final
Zappaholic: Haha här är ett annat halleluja-moment från samma forum. Skulle tro att det är den där tjockisen med träkorset som skriver på sin mobil från ståplats. Blir ännu roligare om man läser det med småländsk skogsdialekt.
"På BIFs "forum" så tycker man att det är en helt ok tackling och man hyllar Kilström som antagligen avslutar Öneruds säsong för att han gör just det - avslutar öneruds säsong.
Annat lät det ju när deras nr 96 filmade när han fick sin "huvudtackling" av Persson. Den stora skillnaden? Nr 96 spelade direkt efter avblåsningen. Önerud spelar nog inte mer den här säsongen.
Så nu vet vi det. BIFs fans tycker att det är bra att man skadar motståndare.
Men man kan ju inte förvänta sig mer av Sveriges mest enögda och definitivt sämsta hockeypublik."
"På BIFs "forum" så tycker man att det är en helt ok tackling och man hyllar Kilström som antagligen avslutar Öneruds säsong för att han gör just det - avslutar öneruds säsong.
Annat lät det ju när deras nr 96 filmade när han fick sin "huvudtackling" av Persson. Den stora skillnaden? Nr 96 spelade direkt efter avblåsningen. Önerud spelar nog inte mer den här säsongen.
Så nu vet vi det. BIFs fans tycker att det är bra att man skadar motståndare.
Men man kan ju inte förvänta sig mer av Sveriges mest enögda och definitivt sämsta hockeypublik."
+ 3
« Föregående · 1822968 · Nästa »
Jag tycker dock att det är riktigt svagt av forwards att ge Thörnberg en sådan gata att åka in i zon på. Man borde ha lärt sig att ha koll på honom...