Final
« Föregående · 1823328 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
Forsberg 1978: Jag har tur som jobbar 😂pallar inte med denna nervositet ..Får smygkolla i appen
+ 1
Sv: Final
Forsberg 1978: Tror det blir en svår match idag när HV "måste" vinna. Hoppas på en darrig Söderström!
Sv: Final
Bratwursten :
Blomman var riktigt jävla dålig i början när han kom till Brynäs men han har växt enormt på alla sätt. Kanske kände han för stor press i början men har på senare år kunnat slappna av mer.
Blomman var riktigt jävla dålig i början när han kom till Brynäs men han har växt enormt på alla sätt. Kanske kände han för stor press i början men har på senare år kunnat slappna av mer.
+ 1
Sv: Final
Zappaholic:
Jag ser det som en hyllning till Kilström när plötsligt hela hockeysverige använder honom som exempel för hur man delar ut en hård och schysst tackling, vilket få spelare i Sverige klarar av.
Men håller med om att man bör diskutera de fula tacklingarna mer och inte mörka det.
FRÅGAN ÄR; Om Önerud får samma läge idag, kommer han vika av eller vågar han ge sig in där ännu en gång?
Jag ser det som en hyllning till Kilström när plötsligt hela hockeysverige använder honom som exempel för hur man delar ut en hård och schysst tackling, vilket få spelare i Sverige klarar av.
Men håller med om att man bör diskutera de fula tacklingarna mer och inte mörka det.
FRÅGAN ÄR; Om Önerud får samma läge idag, kommer han vika av eller vågar han ge sig in där ännu en gång?
Sv: Final
{7800}: kan vara nervositet, Brynäs har varit underdog i mångt och mycket men inte längre och sen hemmaplan, en lördag och fullsatt. Klacken drar igång och sjunger "guldet ska hem" efter tre minuter i första perioden, väldigt dumt tycker jag.. Jaja kom igen nu Brynäs tror vi höjer oss!
+ 1
Sv: Final
Bratwursten :
Reagerade också på det, hur jävla korkad får man vara när man börjar sjunga "Guldet ska hem"?
Reagerade också på det, hur jävla korkad får man vara när man börjar sjunga "Guldet ska hem"?
« Föregående · 1823328 · Nästa »