1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779213 inlägg · 7967 ämnen

Final


Sv: Final
Svag start, HV ser hetare ut.

Sv: Final
Jävlar vad såsiga de är... Och Lindblom?? Perfekt skottläge.

Sv: Final
Brynäs känns inte alls vakna i första. Forecheckingen är inte där, någon borde gå in och MOSAi något byte.

Sv: Final
Brynäsgubbe: Nervigt o slarvigt spel av Brynäs...uscha

Sv: Final
Söderström på vift idag igen..skjut massor med skott på honom idag.

Sv: Final
Ahrgggggg! Skjut direkt!

Sv: Final
Helvete.

Sv: Final
Brynäsgubbe: Granström och Ölund kedjorna är bäst, kom igen nu förstakedjan!!

Sv: Final
Vad fan? Det där måste väl ha varit offside?

Sv: Final
bifhjärta: Tycker inte det här ser bra ut just nu..vi vinner få närkamper....uscha

Sv: Final
Steppa upp nu för fan Brynäs

Sv: Final
Varför låter de HV bara vandra in??

Sv: Final
Ska man se något positivt i detta så är det ju att HV inte är bra heller. Om Brynäs vrider upp tempot och slutar spela på 70% så kommer det vara massiv klasskillnad, likt förra hemmamatchen.

Sv: Final
Vad fan, Visa lite vilja Brynäs. Vi ger ju Hv initiativet helt i onödan.

Sv: Final
{7800}: Bra westerholmarna!

Sv: Final
{7800}: kan vara nervositet, Brynäs har varit underdog i mångt och mycket men inte längre och sen hemmaplan, en lördag och fullsatt. Klacken drar igång och sjunger "guldet ska hem" efter tre minuter i första perioden, väldigt dumt tycker jag.. Jaja kom igen nu Brynäs tror vi höjer oss!

Sv: Final
Bratwursten :
Reagerade också på det, hur jävla korkad får man vara när man börjar sjunga "Guldet ska hem"?

Sv: Final
{7800}: Nu ser vårt spel lite bättre ut

Sv: Final
Alltid en extra pass nu.

Sv: Final
Bra Ölund! Steppa upp nu boys!

Sv: Final
Dunka in 1:an nu då!!!

Sv: Final
Zanetti är för dålig just nu.

PP...

Sv: Final
{7800}: Stör mig att Brynäs inte spelar mot klacken två perioder det är mycket lättare att stå och klappa och sjunga när laget är i anfallszon än när man är under press i försvarszon.

Sv: Final
Bra Zanetti du ska bara spela enkelt, hela tiden!

Sv: Final
ÅRETS RÄDDNING ÖLUND!!!!!

Sv: Final
Så jävla solklar tripp så de får friläge.

Sv: Final
Hujeda mig 😳😳

Sv: Final
Bratwursten : Pust! Skickligt Ölund 👌

Sv: Final
Fyfan vad skickligt av Ölund att dra pucken ner i isen så den studsar över Rautio, kungligt!

Sv: Final
{8212}: Mesigt PP. Mesig 1:a period

Sv: Final
kennys: Jensen har varit svag i stort sätt hela slutspelet, i början såg han skadad ut men det tycker jag inte längre

Sv: Final
kennys: hur har det sett ut ? Bra eller Anus ?

Sv: Final
Jag tror Jensen lider av svårt dubbelseende sen hjärnskakningarna. Han åker offside, han skjuter två meter ijämte målet, passar på spelare som inte finns. Jag är 89,14% säker.

Sv: Final
kennys: Nu är man nervös så att man mår fysiskt dåligt😮
Men det blir nog bättre av Brynäs i andra

Sv: Final
pjåtor: jämn period , kanske lite övervikt Hv tyvärr, men vi var bättre på slutet kändes nervöst i början .

Sv: Final
Brynäsgubbe: Halvdålig period av oss.

Sv: Final
Bratwursten : ok tack 👍

Sv: Final
Lunkan: Han har ju tejpat hela axeln. Såg det förra matchen.

Sv: Final
Känns som dom åker och tänker för mycket nu, upp med farten och lägg på mål.
Hv orkade åka och tackla i 12 min sen hade dom raka ben efter efter byterna

Sv: Final
Lindström: Nu kör vi över dom i andra perren!

Sv: Final
Klantigt!

Sv: Final
Ajfan håll ut nu!!!!

Sv: Final
Suck...

Sv: Final
Sånna utvisningar får man inte ta...

Sv: Final
Suck...

Sv: Final
Pudas har ett bra skott men tyvärr är det nog seriens långsammaste. Hans anläggningstid är ju flera veckor. Sjukt lätt att täcka..

Sv: Final
{7800}: nu är vi bättre än Hv , dags att sätta dit den!

Sv: Final
Lunkan: Fan vi har inget flyt med avsluten....

Sv: Final
Vi stänger mittzonen mycket bättre i denna period

Sv: Final
Leonardo: Lagomt lätt plockpotatis

« · 1823369 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)