Final
« Föregående · 1823662 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
Forsberg 1978: Kommer naturligtvis kännas jättetungt närmaste halvåret om detta nu går åt fanders. Om man ska se nåt "positivt" i ett finalfall är det väl att föreningen och laget kan gå in i nästa säsong med största möjliga motivation. Sen vet man förstås inte när vi står i en final igen, vilket är jobbigt.
Tycker det finns några spelare som inte riktigt håller i såna här avgörande slutspelslägen. Måste förstärkas på vissa punkter inför hösten.
Tycker det finns några spelare som inte riktigt håller i såna här avgörande slutspelslägen. Måste förstärkas på vissa punkter inför hösten.
Sv: Final
"Domaren Sören Persson svarar på kritiken:
– Linjemannen ser att han skriker och gapar och håller på sig och det var så pass grovt, det han ropar, att det ska vara utvisning, säger han."
De skyller alltid att det var så grovt, så grovt... Stackarn fick höra känslor i en SM-Final... Gå hem och gråt hos din mamma, jävla småglin. Jävla as.
– Linjemannen ser att han skriker och gapar och håller på sig och det var så pass grovt, det han ropar, att det ska vara utvisning, säger han."
De skyller alltid att det var så grovt, så grovt... Stackarn fick höra känslor i en SM-Final... Gå hem och gråt hos din mamma, jävla småglin. Jävla as.
+ 5
Sv: Final
Chanzone: förut var det alltid tior, men nu är det vanligare med tvåor. Exempelvis är det en tia om man klagar på egen utvisning och en tvåa om man klagar på någon annans. Förutsatt att det var osportsligt.
Nog tycker jag också att det var väldigt konstigt med en utvisning där, men jag skulle gärna vilja veta vad han skrek innan jag kan säga något med säkerhet. Jag är extremt säker på att linjedomarna hört det mesta på en plan, så det lär ha varit grovt.
Nog tycker jag också att det var väldigt konstigt med en utvisning där, men jag skulle gärna vilja veta vad han skrek innan jag kan säga något med säkerhet. Jag är extremt säker på att linjedomarna hört det mesta på en plan, så det lär ha varit grovt.
Sv: Final
Brynäsgubbe: Situationen tog max 5 sekunder och under denna skall han alltså ha hunnit "skrika, gapa och hålla på". Jag håller dock inte Sören Persson som ansvarig denna gång utan en vek liten linjeman med mindervärdeskomplex som såg sin chans att skina efter år i skuggan...
+ 4
Sv: Final
Brynäsgubbe: Fan va sur förlust. Kändes så jävla bra efter Zabs 3-2... Intressant för övrigt att Sören Persson tog beslutet om 2st abuse i första kvartsfinalen och han är med och vill avgöra nu med. Om jag inte minns helt fel (lite osäker om han dömde) så var det han som fria tacklingen på Bertilsson. Isf så har han verkligen bestämt sig för att vi inre ska lyckas..
+ 4
Sv: Final
Vad är oddsen att vi tar en till match i bibelbältet efter en sån här jävla mental käftsmäll? Tror HV kommer flyga högt nu.
Fyfan vad vidrig denna sport är. Domarna borde vara robotar som bara tar 100-procentiga utvisningar och inte hittar någon jävla fantom-utvisning när ena laget gör mål. HELVETE.
Fyfan vad vidrig denna sport är. Domarna borde vara robotar som bara tar 100-procentiga utvisningar och inte hittar någon jävla fantom-utvisning när ena laget gör mål. HELVETE.
Sv: Final
{7057}: Jag tycker inte det känns bra när vi leder. ALLS. För varje gång har HV kvitterat. Flera gånger har de kvitterat och varit en hårsmån från att avgöra också, sist sköt de stolpe på friläge efter 3-3. Idag lyckades de.
Brynäs har inte klarat av att spela på ledning i den här serien. Tungt som fan.
Brynäs har inte klarat av att spela på ledning i den här serien. Tungt som fan.
Sv: Final
Brynäsgubbe: Känns bra at de släppt 3st solklara Matchstraff men gett oss denna + 2st abuse. Jag fattar inte varför de tar dessa beslut i så avgörande lägen när de släpper allt i slutet av viktiga matcher..
+ 3
Sv: Final
{5647}: Jag är rätt säker på att det handlar om NÄR en spelare hånar på det här sättet. Domarna är nog rätt givmilda och släpper mkt vid avblåsningar och även under spelets gång sas.
Nu skedde det i samband med ett mål, ngt man ser allvarligare på.
Plus att provokationen sker med lite för överdriven gest sas, hade nog inte blivit nåt om Zab bara nöjt sig med att bara säga nåt och undvikit att vända sig mot bänken och jubla/geista mot spelarna.
Oavsett är det en pinsam tvåa att ta i ett känsligt läge i en final.
Nu skedde det i samband med ett mål, ngt man ser allvarligare på.
Plus att provokationen sker med lite för överdriven gest sas, hade nog inte blivit nåt om Zab bara nöjt sig med att bara säga nåt och undvikit att vända sig mot bänken och jubla/geista mot spelarna.
Oavsett är det en pinsam tvåa att ta i ett känsligt läge i en final.
Sv: Final
noBeard: Den allmänna attityden mot Brynäs är väldigt nedlåtande tycker jag bland skribenter, TV-reportrar och andra. Det fokuseras allt som oftast på det lag vi möter tycker jag. Wennerholm i Aftonbladet, Renberg och Andersson på SVT, Granqvist på Cmore som exempel, alltid verkar det vara så givet att det är Brynäs som är the underdog, vilka man än möter och det är så överraskande/sensationellt om Brynäs gör mål eller vinner matcherna. Får utslag av detta.
+ 3
« Föregående · 1823662 · Nästa »