http://www.lifgardet.nu
Flygis
« Föregående · 152393 Till forumet
Sv: Flygis
Dalastark: Om Flygis kommer tillbaka till Brynäs är det en stor bekräftelse att man inte har målsättningen att lämna 12:e platsen. Brynäs behöver en ny kraftfull tränare. Nytt blod som rör om lite, inte gårdagens skräp (alla minns väl Flygis misslyckade tid i Brynäs - klubben behöver inte ännu mer av det...)
Jag hoppas verkligen inte att Flygis tar över - men det kanske skulle kunna bidra till att Leksand som enda kvarvarande lag också slår Brynäs.
Jag hoppas verkligen inte att Flygis tar över - men det kanske skulle kunna bidra till att Leksand som enda kvarvarande lag också slår Brynäs.
Sv: Flygis
Cusken:
Inte för att jag heller önskar Flygis tillbaka men vi skall väl ändå inte ta all ära och heder av karl´n.
Han tog ju oss trots allt tillbaka till ES via kvalserien när Sandlin fick sparken. Hade han inte gjort det så kanske vi inte varit något ES-lag iår (plats för ironisk kommentar)
Inte för att jag heller önskar Flygis tillbaka men vi skall väl ändå inte ta all ära och heder av karl´n.
Han tog ju oss trots allt tillbaka till ES via kvalserien när Sandlin fick sparken. Hade han inte gjort det så kanske vi inte varit något ES-lag iår (plats för ironisk kommentar)
« Föregående · 152393
Vad tycker ni om det?
Jag hoppas verkligen ni klarar er kvar, förra året var tomt utan er å jag vill inte ha samma saknad nästa säsong!!!