För er nattugglor...
« Föregående · 647056 · Nästa » Till forumet
Sv: För er nattugglor...
Bara så att alla vet: det är J18-landslaget som är Småkronorna. J20-landslaget är Juniorkronorna :)
Sv: För er nattugglor...
"Bergfors and Backstrom are having very solid games up to this point. Another good chance for Backstrom this time....Every shift that line has seems to be in the Finnish end of the ice.....Finland gets a PP to end the period.....still 0-0 after 2 periods of play.....Sweden has been the better team, but can't put anything by Rask...."
Sv: För er nattugglor...
arnio: Frågan är om det stämmer, det skulle ju innebära att finnarna inte hade ett enda skott på mål under hela andra perioden.
Sv: För er nattugglor...
Sverige verkar dominera matchen, men gör inga mål. Påminner om Brynäs... men vi vet att ju att finnarna får fram många bra keepers.
Sv: För er nattugglor...
"Pretty good game so far. I have been impressed with both Bergfors and Backstrom so far."
Sv: För er nattugglor...
verkar som att Sverige spelar bra och framförallt Bergfors.
hfboards.com/showthread.php?t=207020&page=3&pp=25
hfboards.com/showthread.php?t=207020&page=3&pp=25
Sv: För er nattugglor...
0-0 efter första perioden. Sverige vann skotten med 20-6(!) och fick spela en del pp. 4 utvismin för Sverige, 6 för Finland. Deras keeper Tukka Rask verkar vara på alerten.
Sv: För er nattugglor...
_majja_: nej, det är jättetrevligt att du är här. Det var bara ett dåligt skämt från min sida...du är alltid välkommen på vårat forum...förlåt
Sv: För er nattugglor...
NuMo: tror att det är så att han försöker få bort mej... men jag flytar hellre till "Juniorhockey" nu när matchen har börjat ändå =)
Sv: För er nattugglor...
Dream Team: Det ser inte ut till och vara till någon hjälp i alla fall, tyvärr
Sv: För er nattugglor...
arnio: Den är alltså inte till någon hjälp, eller? Jag är för trött för att tänka för tillfället.
Sv: För er nattugglor...
Dream Team: länken visar ju bara tv-program och internet som har med radio att göra..
Sv: För er nattugglor...
arnio: Här går det att följa matchen live via webben. Fast ändå inte, vad det verkar. Eller är det någon som hittar en länk till en radiotjänst som är tillgänglig på siten?
Se [url=www.tsn.ca/world_jrs/feature/?fid=4124]här[/url] och [url=www.tsn.ca/world_jrs/]här.[/url]
Se [url=www.tsn.ca/world_jrs/feature/?fid=4124]här[/url] och [url=www.tsn.ca/world_jrs/]här.[/url]
Länkar:
http://www.tsn.ca/world_jrs/
http://www.tsn.ca/world_jrs/
Sv: För er nattugglor...
OCH DET HÄR KAN NI LADDA UPP MED ATT TITTA IGENOM...ELLER DELTA OM NI VILL...TYVÄRR GODKÄNNS INTE HOTMAIL FÖR ATT REGISTRERA SIG..BLÄ
hfboards.com/showthread.php?t=207020&page=1&pp=25
hfboards.com/showthread.php?t=207020&page=1&pp=25
Sv: För er nattugglor...
brynasaren: www.iihf.com/Hydra/Tournaments_06/output/w20/hydra.iihf.com/IIHF_Core/jsp/content/web_output/index.jsp@compId=55
DETTA SKALL VA LÄNKEN LOL
DETTA SKALL VA LÄNKEN LOL
Sv: För er nattugglor...
brynasaren: någonstans på nätet där man kan lyssna på matchen kanske? tråkigt att bara följa den som siffror ju...
Sv: För er nattugglor...
Davve17:
Hm, tror matchen startar kl 01.00 svensktid, dom sänder den inte direkt med andra ord.
Hm, tror matchen startar kl 01.00 svensktid, dom sänder den inte direkt med andra ord.
« Föregående · 647056 · Nästa »