För er nattugglor...
« Föregående · 647056 Till forumet
Sv: För er nattugglor...
_majja_: om det inte blir mål under 10 min blir det straffar...mot finske målisen..puh
Sv: För er nattugglor...
tydligen en riktigt petig utvisning också..finnen räddade 53 skott mot svenske målisens 25
Sv: För er nattugglor...
Peja: Jo det såg jag. Detta bevisar bara att finnarna har en bättre målvaktsskola än oss. Eller är det målskyttet som det är fel på? Nej det tror jag inte.
Sv: För er nattugglor...
Peja: Du vet väl hur duktig finnarna är på att skola målisar. Klart det är fel på skyttet!!!
Sv: För er nattugglor...
måste bara lägga in det här klippet på utvisningen på Viklund i sudden..
hem.bredband.net/jenslindmark/penaltyornot.mpg
riktigt riktigt bittert att den utvisningen fick avgöra matchen
hem.bredband.net/jenslindmark/penaltyornot.mpg
riktigt riktigt bittert att den utvisningen fick avgöra matchen
« Föregående · 647056