Fortsättningen!!!
« Föregående · 504207 Till forumet
Fortsättningen!!!
Om Brynäs överhuvudtaget ska kunna undvika kvalserien så är det seger som gäller i dom sista matcherna o d är ju kört.Brynäs har mäktat med att vinna 2 matcher i rad vi endast 1 gång denna säsong o d säger ju allt om laget o dess kapacitet. Kvalserien here we come, hua!!!
Sv: Fortsättningen!!!
70 Rodrigues: "Om Brynäs överhuvudtaget ska kunna undvika kvalserien"
Sluta rök tippex och heroin nu!!!!!
Sluta rök tippex och heroin nu!!!!!
Sv: Fortsättningen!!!
Jag som ville att Brynäs skulle slå ut drygTimrå i slutspelet men vi får ta d nästa år om vi spelar kvar i elitserien vill säga :-))))
Sv: Fortsättningen!!!
sylf: Så många som tycker att jag är så förbannat negativ hela tiden, försökte bara sprida lite hopp :-))
Sv: Fortsättningen!!!
70 Rodrigues:
Ja,vad var det jag sa??
Ni skulle aldrig klara av att slå ut TIMRÅ i ng kvartsfinal...
Hur ska ni kunna det,när ni inte ens tar er till slutspel? :-)))
Ja,vad var det jag sa??
Ni skulle aldrig klara av att slå ut TIMRÅ i ng kvartsfinal...
Hur ska ni kunna det,när ni inte ens tar er till slutspel? :-)))
Sv: Fortsättningen!!!
Petra: Wow, var d båda dina hjärnceller som kom fram till den slutsatsen ;-)))
Sv: Fortsättningen!!!
70 Rodrigues:
Näpp..Kollade bara i tabellen och insåg att det inte finns en
mikroskopisk chans till det...
Så mina hjärnceller ödslar jag på annat än att tänka på Brynäs:-)))
Näpp..Kollade bara i tabellen och insåg att det inte finns en
mikroskopisk chans till det...
Så mina hjärnceller ödslar jag på annat än att tänka på Brynäs:-)))
Sv: Fortsättningen!!!
70 Rodrigues: Passa på och byt ut tangetbordet också eftersom du verkar ha fått ett från Lunarstorm. ;-)
Sv: Fortsättningen!!!
65selander:
Nästa säsong kan ni åka upp och hälsa på Nicke och titta på brynäs, inte bara under SCA cupen utan lite oftare liksom ;-)
Sv: Fortsättningen!!!
Petra: Försökte faktiskt att vara lite positiv men då fick man ju skit för det också :-(
Sv: Fortsättningen!!!
70 Rodrigues:
Jaha,det inlägget måste jag ha missat :-)..
Ska läsa bättre innan jag uttalar mig nästa gång..
F-låt Herr OPTIMIST:-)))
Jaha,det inlägget måste jag ha missat :-)..
Ska läsa bättre innan jag uttalar mig nästa gång..
F-låt Herr OPTIMIST:-)))
Sv: Fortsättningen!!!
TIKbiff: Finns inte en chans att vi ramlar ur. Vi kan komma göra ett vad nästa gång vi träffas. Om du vågar ;-)
« Föregående · 504207