Fortsättningen!!!
504225 · Nästa » Till forumet
Sv: Fortsättningen!!!
TIKbiff: Finns inte en chans att vi ramlar ur. Vi kan komma göra ett vad nästa gång vi träffas. Om du vågar ;-)
Sv: Fortsättningen!!!
70 Rodrigues:
Jaha,det inlägget måste jag ha missat :-)..
Ska läsa bättre innan jag uttalar mig nästa gång..
F-låt Herr OPTIMIST:-)))
Jaha,det inlägget måste jag ha missat :-)..
Ska läsa bättre innan jag uttalar mig nästa gång..
F-låt Herr OPTIMIST:-)))
Sv: Fortsättningen!!!
Petra: Försökte faktiskt att vara lite positiv men då fick man ju skit för det också :-(
Sv: Fortsättningen!!!
65selander:
Nästa säsong kan ni åka upp och hälsa på Nicke och titta på brynäs, inte bara under SCA cupen utan lite oftare liksom ;-)
Sv: Fortsättningen!!!
70 Rodrigues: Passa på och byt ut tangetbordet också eftersom du verkar ha fått ett från Lunarstorm. ;-)
Sv: Fortsättningen!!!
70 Rodrigues:
Näpp..Kollade bara i tabellen och insåg att det inte finns en
mikroskopisk chans till det...
Så mina hjärnceller ödslar jag på annat än att tänka på Brynäs:-)))
Näpp..Kollade bara i tabellen och insåg att det inte finns en
mikroskopisk chans till det...
Så mina hjärnceller ödslar jag på annat än att tänka på Brynäs:-)))
Sv: Fortsättningen!!!
Petra: Wow, var d båda dina hjärnceller som kom fram till den slutsatsen ;-)))
Sv: Fortsättningen!!!
70 Rodrigues:
Ja,vad var det jag sa??
Ni skulle aldrig klara av att slå ut TIMRÅ i ng kvartsfinal...
Hur ska ni kunna det,när ni inte ens tar er till slutspel? :-)))
Ja,vad var det jag sa??
Ni skulle aldrig klara av att slå ut TIMRÅ i ng kvartsfinal...
Hur ska ni kunna det,när ni inte ens tar er till slutspel? :-)))
Sv: Fortsättningen!!!
sylf: Så många som tycker att jag är så förbannat negativ hela tiden, försökte bara sprida lite hopp :-))
Sv: Fortsättningen!!!
Jag som ville att Brynäs skulle slå ut drygTimrå i slutspelet men vi får ta d nästa år om vi spelar kvar i elitserien vill säga :-))))
Sv: Fortsättningen!!!
70 Rodrigues: "Om Brynäs överhuvudtaget ska kunna undvika kvalserien"
Sluta rök tippex och heroin nu!!!!!
Sluta rök tippex och heroin nu!!!!!
Fortsättningen!!!
Om Brynäs överhuvudtaget ska kunna undvika kvalserien så är det seger som gäller i dom sista matcherna o d är ju kört.Brynäs har mäktat med att vinna 2 matcher i rad vi endast 1 gång denna säsong o d säger ju allt om laget o dess kapacitet. Kvalserien here we come, hua!!!