Paddan: Tror inte den passar till den fleecehood jag fick av gubben när han fick min Brynäshood. FBK tyckersäkert den är fin. lila med gult Minnesota tryck över hela bröstet :-))
Glömde meddela att jag har fått en avi om en försändelse från Duluth/Minnesota idag och tyvärr så har posten lyckats riva sönder halva lappen men det är då iaf Nicks päron som har skickat något. Har för mig att dom skulle skicka något till oss som var på bussen upp till Timrå.
Någon som har fått och hunnit hämta ut det... stilla min nyfikenhet :-)
Gusten: Du har säkert missat något ;-)
Vet inte om ni har skrivit om detta tidigare men ang Alcéns utlåning så är det två matcher bara. Ström slipper ni oroa er över också eftersom hans kontrakt inte förlängs.
Davve17: Kul för Bäckis,de övriga är, Britta Norgren, skidor, Nike Bent, alpint, Sofia Mattsson, brottning.
Tacktal Tacktal Tacktal......
Boorken har fått ett nytt namn, kanske gammalt men jag såg det först nu i en krönika på FBK's hemsida
Ingen hade kunnat protestera, sett till spelfördelningen i matchen, om Brynäs fått med sig en del av poängkakan hem till Gävle. Laget spelade en rapp, optimistisk och anfallsglad hockey med stort underhållningsvärde och är på väg att reparera sitt starka varumärke Big Time efter några magra år.
Kanske var det något av det bästa Brynäs-spel vi sett på…ja vem minns egentligen när.
Byggare Boork har haft stålhjälmen på och stått emot de vindar som stundtals blåst hårt och vi ser ett lag som kan underhålla och fylla läktare i Läkerol Arena.
Kort sagt; att besegra årets Brynäs, trea tabellen, kräver skarpa vapen.
Så är nu både Cassel o Hermansson i träning igen,saxat från Arbtearbladet:
Daniel Hermansson är tillbaka.
I dag gör han sin första isträning efter axelskadan mot Malmö den 23 oktober.
-" Sjukvårdsgänget har gjort ett kanonjobb, säger Leif Boork.
Daniel Casselståhl är också tillbaka på is."
Skönt att truppen börjar fyllas upp igen efter alla skador,nu är det bara hoppas att de fem landslagsspelarna(Månsson,Spets,Hansen,Kristan o Morin) kommer tillbaka skadefria.
Paddan: hehe svenskan var inte den bästa. Gör om gör rätt Selander...
Jag sitter på parkettplats och avnjuter middagen och störsänder mina bordsgrannar.
Peja: Har du koll på hans kontrakt?
Har letat själv men står inget på hemsidan sedan så skulle jag tro att HV ligger och lurar i vassen eftersom dom verkar ha något form av samband
Så har Brynäs tillfälligt kallat tillbaka Rikard Gynge under speluppehållet,men ska tillbaka till Nybro till helgen.
Länk:
Ni måste ha gjort "major impact" på Nick´s folks.
Bjöd ni på hembrännt, geléhallon, falukorv, surströmming eller vad?
Så man vet till nästa gång de kommer, jag vill också få paket ifrån Minnesota... :o)