Jompe:
Nopp..Ser inget som i Dream teams inlägg som kan påvisa Lasses poäng..Du har missförstått Dream Teams inlägg..
Kan inte tänka mig att det finns någon Timråit som räknar med att Sjödin ska ha någon form av ett hjärta för laget Timrå IK..
En stor chans finns att han har ett hjärta för samhället Timrå med tanke på att han är uppväxt där..
GävleLasse:
Intressant..Kan du berätta vilken/vilka Timråiter som hävdar att Tommy Sjödin har ett Timrå hjärta??
Eller är det något som du bara slänger ur dig för att skapa nån form av en debatt??
Sorry hämtade fel länk ur minnet. Här är den [url=www.st.nu/sport/index.php?action=visa_artikel&id=601844]rätta[/url]
GävleLasse: Har sakt det tidigare och säger det igen. Om jag ser någon som gör att Brynäs får böta eller liknande med att kasta Bangers, bengaler mm. Han/Hon pekar jag ut handlöst utan bedövning
GävleLasse: Postade detta i FBK's GB. Texkten är från FBK's hemsida i kväll.
andra pausen, som blev dubbelt så lång än brukligt, hände det tråkigheter i Färjestads tillresta klack då det enligt uppgift avfyrades smällare av någon sort på bortastå. Polisen kände sig efter ett visst tumult tvingad att föra ut hela klacken för personlig visitation. De fick dock återvända till läktaren efter kontroll. Tyvärr var det inte första gången FBK-klacken använde sig av liknande rekvisita. Hemma i Löfbergs Lila Arena har några idioter använt rökbomber på ståplats flera gånger.
Så får nu Gynge sällskap av Linus Morin i Nybro.
"Linus Morin kommer vara utlånad till Nybro under perioden fram till den 10 december"
Det är väl det bästa för Linus med tanke på att hans chanser ökar att komma med i J-20 truppen till Vm senare i år.
| 16.02 | 1 - 0 PP2 | Nybro | 2. GYNGE, Richard | |
| (13. MATTSSON, Mikael) | ||||
| 16.56 | 3 - 0 EQ | Almtuna | 2. ANDERSSON, Niklas |
Du brukar ju normalt sett vara en sansad tallefjant... ;-))