Dream Team: "Eller gick det ens att missförstå min ironi tidigare? "
Besitter du verkligen ngn ironi?Motbevisa mej gärna.
Dream Team: Man kan ju tolka all information som man vill. Svedberg var ju en Brynäsare han med (Se länk) fast han ju även varit moring.
Fast i Brynäs fick han vinna något iaf ;-)
GävleLasse: ang Sjöddas session i Lugano. Denna banderoll höll fansen upp på "Curva Nord" upp samtidigt som dom sjöng Sjodin, Tommy Sjodin... (låten var: Flintstones)
Efter finalen när vi spöade TPS Åbo så åkte Sjödda fram till Lugano fansen med bucklan. Sicket jubel det blev.
Forza Raggazi Della Nord
Så har jag nyss ätit en tallrik Wokad kycklingfilé med Szechuansås hos den lokala Thailändaren runt hörnet. Attans vad gott.
Ingen som hart något nytt ang käket på LA?
Tidigare så har det ju ryktats om en snabbmatsälle. Tänk om MAX kunde öppna, fast det skulle inte gå att käka under paus eftersom tiden inte kommer att räcka till. Asiatiskt skulle ju gå att kränga i större utsträckning, fast dom mindre kanske inte är så förtjust i det.
Nä nu blir det att vila på maten så man kan välkomna måndagen, den skönaste dagen på hela veckan ;-)
Så håller Gubbstrutten Sjödin fortfarande,statistik Plus-minus,topp fem:
Rk | Nr | Namn | Lag | Pos | GP | + | - | +/- |
| 1 | 7 | Sjödin, Tommy | BIF | RD | 24 | 26 | 14 | 12 |
| 2 | 4 | Åkerman, Johan | HV | RD | 24 | 20 | 9 | 11 |
| 3 | 15 | Salomonsson, Andreas | MOD | RW | 23 | 17 | 7 | 10 |
| 4 | 33 | Emwall, Fredrik | LHC | C | 24 | 17 | 9 | 8 |
| 5 | 51 | Hannula, Mika | HV | RW | 18 | 16 | 8 | 8 |
Är det någon mer än mig som tittar på MIK-LHC och slås över hur många gånger som LHC gör dåliga puckmottagningar?
Så verkar Boorken vara mäktad impad av J-20:s Anders Lindbäck:
- Juniormålvakten Lindbäck är så bra att jag funderar på att släppa fram honom i Elitserien vilken dag som helst. Det gäller bara att hitta rätt tillfälle, säger Boorken.
Spännande!!
Du brukar ju normalt sett vara en sansad tallefjant... ;-))