gunnteg: Därför att jag tror att Boorken inte kan dra på sig hela lagets vrede. Återstår att se vad som har hänt. En sak är säker det spekuleras hej vilt iaf överallt nu.
Någon på Svenska Fans hade skrivit detta ikväll iaf-
Namn: hackehockey » Svara på inlägg
Sänt: 2006-10-09 23:02:18
Enligt insider tips så tycker BORk att Malmström är för egoistisk. HAn har troligen klagat en del när han spelat i 4.e kedjan och fått för lite istid.
Synd att Malmen lämnar oss men vi vinner och det är det som är huvudsaken. Malmen har kanske sett sina bästa år?
Äh... slappna av ingen supporter har fått sparken ännu ;-)
En rolig grej är att HC Kosice har raderat ut Jiris tragiska tid i Leksand om man tittar på statistiken ;-)
Ang protesten om benskyddena, gjorde inte FBK samma mot något lag häromdagen? Har för mig att det gällde "flärparna" då också.
Verkar vara en underhpllande match uppe i Konsum Arena- Hela 3-3 i skott i 1:a
Verkar vara en underhpllande match uppe i Konsum Arena- Hela 3-3 i skott i 1:a
65selander: det gjorde det oxå,inget fel på din plasma:)
Men Radiosporten sa 3-7 o Swehockey har oxå bokfört det,Luleå spelar tydligen bortaspel,inte så populärt hos hemmapubliken;)
Inte Frölundas tid på säsongen detta. 2-0 nu i baken. Frölundaiterna vill ha det till hög klubba på Horave men icke sa nicke enl Rönnmark.
Enl mig så var det svårt att se.
Nä om man ändå hade en sådant mål på bordet. Bisset käkar Getpung och jag vill ha en Parisare :-)
Förövrigt så tror jag att det är bara MAX i Ö-vik som säljer MAX-biff, en gammal klassiker som MAX hade på menyn när dom startade upp. Pröva den.
Tror iofs inte att Malmström var en stor börda för kassan men som du nämner, backsidan behöver förstärkning. Om ett par månader kanske det är framåt det saknas folk.