moreten: Med tanke på att Cassel inte spelat de två senaste matcherna o att Hulken nu är skadefri så är det väl märkligt om han skulle spela.Jag blir nog mer förvånad om Leffe skulle ändra i backparen med tanke på att backparen funkade bra sist.Nä Morin o Cassel får nog tålmodigt vänta i frysboxen.
Bissett19: Det är väl inte många som trodde Cassel skulle få spela heller denna säsong. Förhoppningsvis så har inte Hulken förätit sig på alla sk "lådor" som finnarna har på julbordet.
Timrå matchen får man väl sitta och och hoppas på att det plingar fördel Brynäs när man skall reka O'Learys här i Kiruna inför matchen mot LHC som tv-sänds.
mattias - 74: Rubriksättarna på Aftonbladet,Expressen etc vill nog oxå se Läck i målet i Leksand framöver,snacka om straffspark.Typ:
"Leksands målvakt Läck(er) som ett såll"
"Läcksand o Eddie läcker"
etc........;)
Här sitter ni och gör narr av mig när farsans jämthund släpär mig runt hela jävla stan utan bedövning. Farsan och styvmorsan droppar av 2300 och lämnar mig med plastsyrran och hennes gamla hockespelare från LHF.... Tacka vet jag hunden.
ca 20km har hundjäveln släpat mig men vilken brudmagent han har varit. Vissa hundjävlar vet sin plats, eller vad säger du Knaskamilla... ;-)
ps/20 km är ca 7,5km men då fick han snoka i varenda snödriva. En liten Jämthund med namnet Buster.
Hans största merit var nog när han mötte mig under invigningen utav [url=www.65selander.se/061111_invigning_la/imagepages/image27.html]LA[/url].