AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
« Föregående · 1287058 · Nästa » Till forumet
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Lindström: Synsam? Hur mycket pengar tror du att Brynäs har egentligen? Nej, det får nog bli Specsavers.
Macahan: Ja jag tycker det, men då måste vi upp och köra lite.. Vi kan inte ligga på försvar resten av matchen nu...
Jag är rädd för att det blir så..
Nicklas CZ: "I år kan vi mala ned motståndet eftersom vi är bättre tränade än någonsin".
Är det någon som sett den effekten ännu? :)
Är det någon som sett den effekten ännu? :)
sylf: Undrar när Nordqvist ska vakna, har gått ett gäng matcher nu??
Brynäs ser måttligt intresserade ut att anfalla när man kommer in i anfallszon..
MarcusElving: Ska nog bara se förstaperioder framöver, spelet blir bara sämre och sämre ju längre matcherna går...
bradberry: Han likt Clarke, Löf, Andersèn är bedrövliga i egen zon, Rödin är dock grym i anfallszon!
Lesky: Timeout? Det är ju hans gameplan.. Det SKA se ut såhär. Vi försvarar oss ju bara.
FÖR HELVETE OCKSÅ!!!! JAG DÖÖÖÖR!
Det var för helvete inte utvisning!
Det var för helvete inte utvisning!
Redigerad kommentar
Nej, vi har suttit utvisade hela matchen.. Skulle inte förvåna mig om det ringer nu..
6-16 i utvisningsminuter
MarcusElving: Nu skäms jag som en hund, fy fan vad uselt. Undrar när NC ska börja coacha?
MarcusElving: Vi försvarar oss inte bra, vi har helt gett bort initiativet i den här matchen. Funkar kanske i någon match, men man blir ju straffad i det långa loppet.
OM Svedberg tappar fokus nu i boxplay finns en risk att det blri mål.. förbannat!!
hoppas det ser bättre ut på Lördag, ska bli ruggigt kul att se Bissett osv! :D
hoppas det ser bättre ut på Lördag, ska bli ruggigt kul att se Bissett osv! :D
Macahan: Ja, det håller inte att spela hockey i korta perioder av matcherna. Uselt!!
ALLT går fel och CZ tar ej timeout....Jag vet inte vad karln tänker med. Må detta hålla nu!
70 Rodrigues: Tack tack.. Osyligt å inte bra i 52 min men hängde den det tackar vi för!
Brynäs vinner men inte mer, ängsligt o tafatt långa stunder. Svedberg är bäste Brynäsare! Domaren under all kritik.
MEN HERREGUD!!!
Jag som hade sett fram emot grymma stats på Svedberg idag..
Brynäs, vilket jävla gäng att aldrig kunna HÅLLA UT!
« Föregående · 1287058 · Nästa »