BIF-LHC
244465 · Nästa » Till forumet
Sv: BIF-LHC
74050: Om jag inte är helt ute och cyklar så tror jag en präst eller dyl. tuggade något om att "den som gud älskar vinner guldet" -95 mellan finalmatcherna på ngn tvkanal.
För det första: Kan man säga så som präst? Älskar inte kyrkan alla??
För det andra: Vem som senare vann guldet kan vi väl alla!
För det tredje: Måste det tilläggas att prällen var från Jkpg??
Slutsats: Underskatta aldrig prästerskapet....
Tips Bif-Lhc 3-2
Mvh
För det första: Kan man säga så som präst? Älskar inte kyrkan alla??
För det andra: Vem som senare vann guldet kan vi väl alla!
För det tredje: Måste det tilläggas att prällen var från Jkpg??
Slutsats: Underskatta aldrig prästerskapet....
Tips Bif-Lhc 3-2
Mvh
Sv: BIF-LHC
svedas: Var inne och snokade på LHCs GB. Inte nog med att deras supporters ska skaffa slutspelsskägg (!), nu har dom tagit hjälp av biskopen också.
Biskopen Martin Lind kommer att be förbön i omklädningsrummet.
Hmmm.
När jag tänker närmare på det kanske spelarna kommer ut fromma som lamm på Gavlerinkens is och vänder andra kinden till när Brynäs krigare kommer virvlande med eld under grillerna och surrar som arga bålgetingar runt Sandberg.
Tips: 6-2
Biskopen Martin Lind kommer att be förbön i omklädningsrummet.
Hmmm.
När jag tänker närmare på det kanske spelarna kommer ut fromma som lamm på Gavlerinkens is och vänder andra kinden till när Brynäs krigare kommer virvlande med eld under grillerna och surrar som arga bålgetingar runt Sandberg.
Tips: 6-2
Sv: BIF-LHC
KungMartin: Säsongen är ju över för Björklöven... Jag hoppas som de flesta andra på "Virus", men men, det är väl allt det förblir - en förhoppning... "Virus" är verkligen mannen för jobbet, för i h-e, ge karln en förfrågan... Sker inte det, så blir årsmötet en inte allt för trevlig föreställning för herrarna i ledningen(blir det nog inte ändå)...
Sv: BIF-LHC
svedas: Samling har fått en förfrågan och tackat nej. Han hade tillräckligt mycket jobb med sitt eget företag. Tråkigt för jag tycker precis som du att Börje hade varit ett bra val till den platsen. Men jag hoppas på att det blir Virus. Kanske är det så att Brynäs inte vill fråga honom förän säsongen är över för Björklöven. Vem vet. Efter Kvalserien får vi hoppas att det löser sig (dvs Virus i Brynäs =) ).
BIF-LHC
Nu ska ni få se. Ett helt nytt Brynäs kommer att beträda isen på onsdag. LHC Åker på stortorsk och BIF får tillbaka det självförtroende man tappade nångång i oktober 2002.
8-1 efter klpp-klapp alla Tord och Wickberg.
Härligt när man vet hur det kommer att gå.
vad skönt
8-1 efter klpp-klapp alla Tord och Wickberg.
Härligt när man vet hur det kommer att gå.
vad skönt
Tja alla!
någon som vet vad matcherna kostar
Ståplats
Skulle dom halvera priset???