Bissett till Tappara!
133072 · Nästa » Till forumet
Sv: Bissett till Tappara!
claesw: Jaha då drar man till Tappara och stänker några kassar..........*s*
Sv: Bissett till Tappara!
det såg hyfsat bra ut för tigrarna mit fbk, tyvärr så var inte boxen så jätte bra... svår match mot södertälje, o det känns nästan som en måste match!