Brynäs IF-Södertälje SK 1/12-07
« Föregående · 947979 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/12-07
70 Rodrigues: Är det några målvakter på isen öht? Tre mål på drygt tre minuter.
Gusten: För första gången på länge så åker Brynäs mycket skridskor och får då med sig utv. Det är bara att köra på!!
70 Rodrigues: Japp SSK är trea på puckarna. Men jag förundras lite över att Björne ska ha så mycket puck i PP. Sen har ju Brendl skottposition vid flertalet tillfällen men Hietanen väljer att passa Björne istället...
Davey_22: Kul att se att Dackell/Hansen är bänkade från PP. Spets-Sundström-Molin funkar finfint tillsammans!
wap.hockeysnack.com
Äntligen bra fart och några billiga mål framåt, nu gäller det att fortsätta att trumma på.
Äntligen bra fart och några billiga mål framåt, nu gäller det att fortsätta att trumma på.
Davey_22: Självklart, men det gör ju inte ont om dom andra resultaten går vår väg?
Gusten: Nu börjas det att slarvas igen, hur svårt ska det vara att hålla fokus?
70 Rodrigues: ta för fan en timeout om allt e på vag att falla !
Davey_22: Dom har ju slutat att åka skridskor, då kommer dom där förbannade hakningsutvisningarna.
70 Rodrigues: MÅÅÅÅNNNSSSOOOONNNNN!!!!
Årets mål hittills i LA....
Årets mål hittills i LA....
Huge: Ruggigt kyligt! Håller dom det här perren ut så tror jag på minst en pinne idag!
Gusten: "Ruggigt kyligt! Håller dom det här perren ut så tror jag på minst en pinne idag"
Positiv kille :-)
Positiv kille :-)
Huge: Så jävla skönt att vi har fått igång Angell, Månsson, Sjödin och framförallt Hauthonen :-)
Fyfan vilken goo eftermiddag, Månsson har fått sätta 2 också. Kvällen är räddad!!!
« Föregående · 947979 · Nästa »