1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778931 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs-Leksand J-20

577286 · » Till forumet

Sv: Brynäs-Leksand J-20
mattias - 74: snacka inte skit om vår utbildare nu

Sv: Brynäs-Leksand J-20
rackham: Moras j20 håller på att krossa Timrå på bortaplan. Förstafemman verkar ha en trevlig eftermiddag och öser in mål :)

Det ska bli spännande att se vad de kan åstadkomma mot oss i morgon.

Sv: Brynäs-Leksand J-20
rackham:

antar att det är Niklas Bergh du snackar om?

Brukar se honom i Borlänge Ishall när han dömer div 1 C... Karln är bland de sämsta jag sett :)

Sv: Brynäs-Leksand J-20
GävleLasse:
Tacklingen på Strid var schysst. Kallades höfttackling förr i tiden. Verkar som att den tog mer på höftböjaren än låret. Skall kolla med Ros vad han tycker... :-)

Leksands 3-4 var säsongens mest överraskande mål i Gavlerinken, hittills.
Brynäs målvaktstränare för träna studspuckar med juniormålvakterna i veckan.

Annars var Sunna oväntat osynlig.

Andersén i Leksand visade glöd när han offrade sig för att bara förlora med 4-3... det kan ju bli målskillnad framåt jul.

Domare Bergh är alltid upp och ner.

Sv: Brynäs-Leksand J-20
Teppo: Ja säg det. Förhoppningsvis så är det inte så allvarligt med Fredde, han kom ut i båset i tredje men var ganska halt. Men med tanke på att han inte åkte till sjukan så är det ju positivt.

Sv: Brynäs-Leksand J-20
GävleLasse: Låter ju lovande att dom faktiskt vinner fast dom spelar dåligt. Synd på Strid, hoppas att det inte är så allvarligt. Vad är det med den här säsongen och bentacklingar...

Sv: Brynäs-Leksand J-20
svennis: Fredrik Strid kommer nog att vara borta ett tag efter en jäkligt ful bentackling. Domaren visade inte ens ut leksingen, men han var riktigt dålig emellanåt så jag är inte chockad.

Brynäs bjöd in Leksand i matchen på grund av slarv och stor brist på ödmjukhet.

Snyggaste målet gjordes av Kim Sunna i numrärt underläge då han snurrade upp både back och målvakt upp på 15:e bänkrad.

Matchens räddning stod en ut spelare i Leksand för då han slänger sig handlöst mot målet för att styra ut en puck som gleeeed sakta mot den öppna buren, med tre sekunder kvar.

Sv: Brynäs-Leksand J-20
Matchen slutade med seger för Brynäs med 4 - 3.

Sv: Brynäs-Leksand J-20
65selander: 4-3 i 3 perioden

Sv: Brynäs-Leksand J-20
Bissett19: 4-2 till Brynäs inför 3:e (Jakob Blomqvist)

Sv: Brynäs-Leksand J-20
Db_04: Nix,3-2 Brynäs!!

Sv: Brynäs-Leksand J-20
Bissett19: nu står de 2-2

Brynäs-Leksand J-20
18.47 2 - 1 EQ Leksand 24. ENGLUND, Robin
(3. ENMALM, Victor)
14.07 2 - 0 SH1 Brynäs 28. SUNNA, Kim
(10. STRID, Fredrik)
13.35 2 min Brynäs 16. MOLIN, Markus HOLD
05.58 1 - 0 PP1 Brynäs 23. ALCÉN, Johan
(15. SANDIN, Emil

alltid skönt o slå Leksand,iofs två perioder kvar men det här tar vi lätt!!!

577286 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)