Brynäs - LHC
823527 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs - LHC
wap.hockeysnack.com
Klart det blir drag på Lördag,Hockeyfestgänget,plus alla Brynäs supporterklubbar på plats.Bskv med 3 bussar tror jag......Det kommer bli tryck.
Klart det blir drag på Lördag,Hockeyfestgänget,plus alla Brynäs supporterklubbar på plats.Bskv med 3 bussar tror jag......Det kommer bli tryck.
Sv: Brynäs - LHC
Det ska tydligen bli världens drag på lördag, så får väl se om det blir så... någon som ska dit?
Sv: Brynäs - LHC
Och så var den matchen utsåld enligt Ticnet.
Det kommer förmodligen tillbaka en del biljetter, så upp och häng på låset på lördag om du blev utan biljett.
Det kommer förmodligen tillbaka en del biljetter, så upp och häng på låset på lördag om du blev utan biljett.
Sv: Brynäs - LHC
GävleLasse: Ser hellre Alcén än Almtorp på ytterforwarden. Tycker inte att Almtorp platsar, tyvärr, för jag gillar hans spelstil.
Sv: Brynäs - LHC
Peja: Jag tror snarare att man ska spela Alma som ytterforward.
Ett intressant upplägg vore ialla fall Bicek Hauhtonen Widing...
Ett intressant upplägg vore ialla fall Bicek Hauhtonen Widing...
Sv: Brynäs - LHC
GävleLasse: Tycker också att Janne Hauhtonen borde få lira på lördag. Boorkens "Han ska få komma in i det och träna några veckor" fattar jag inte alls. Brynäs har inte direkt 4 Crosbys heller. Peta förslagsvis Almtorp som ändå inte får något uträttat.
Sv: Brynäs - LHC
Jonte321: Han kommer inte "biddra" med någonting för han lär få vänta på sin debut. Det skulle inte förvåna mig om han får vänta ett par veckor innan det är dags.
Dels på grund av att han måste "skolas in" i spelsystemet och dels på grund av att det inte känns som att det är "panik", i alla fall om jag har tolkat Boorks syn på saken.
Personligen så hoppas jag att "Janne Hau" spelar redan på Lördag, allt för att få in honom i hetluften och ge honom en ärlig chans att komma in i gänget på banan. Det är ju inte bara han som skall skolas in utan även han tilltänkta kedjekamrater som behöver vänja sig vid hans spelstil. Sånt gör man sällan på träning utan måste gnuggas in på matcherna.
Dels på grund av att han måste "skolas in" i spelsystemet och dels på grund av att det inte känns som att det är "panik", i alla fall om jag har tolkat Boorks syn på saken.
Personligen så hoppas jag att "Janne Hau" spelar redan på Lördag, allt för att få in honom i hetluften och ge honom en ärlig chans att komma in i gänget på banan. Det är ju inte bara han som skall skolas in utan även han tilltänkta kedjekamrater som behöver vänja sig vid hans spelstil. Sånt gör man sällan på träning utan måste gnuggas in på matcherna.
Brynäs - LHC
Det är en match som jag har stora förhoppningar på... att ta 3 poäng alltså. Ska bli mycket intressant att följa Janne Hauhtonen. Se vad han kan biddra med. Vad tror ni... tillför han Brynäs något som dem inte haft innan han anlänt till truppen?