Brynäs-Luleå
« Föregående · 650688 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs-Luleå
90Steen_: Tack gode gud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gusten: Finns ju ingenting att förlora. Vi måste ha 2p. Ut med Honken om vi får avbåsning i offensiv zone
Gusten: Ja alla vela väl ha 3p innan, men om man ligger under med 1-2 med 3min kvar så ska man ändå va lite nöjd med 1p :S
Bissett19: Då får vi utvisning, vi skulle gjort det när det återstod 10 sekunder av ordinarie.
arnio: Det var ett måste med 3p antingen tappar vi 1p eller 2p mot SSK samtidigt vi tar in 1p eller 2p på TIK och DIF
90Steen_: förlust,förlust,förlust,oavgjort,förlust,förlust,oavgjort fyfan det RÄCKER inte med enpoängare var tredje jävla omgång
Kung_Sjödin: Jag fick en lysande idé! Vi kan ta halva motståndarlagens reskassa så kan dom stanna hemma! Vi gör ju mål för bägge sidor i snart sagt varje match. På det viset skulle vi kunna förstärka kassan! Hahahahahaha...
arnio: Håller med. Det är ingen tvekan om att laget krigar, men man har ju gudarna mot sig. PP nu sista 40 sekunderna.
Stecklarn: ""Jag blir så förbannad av deras "icke"kunnande! Elitseriens sämsta gäng är ett "fakto".......""
Varför i hellvete ligger vi inte sist då din djävla nolla..
Varför i hellvete ligger vi inte sist då din djävla nolla..
Stecklarn: Tar det en gång till-->Repris tack!...Jag blir så förbannad av deras "icke"kunnande! Elitseriens sämsta gäng är ett "fakto".......))
« Föregående · 650688 · Nästa »