Brynäs - Malmö
754384 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs - Malmö
Vore roligt om Hulken fick spela imorgon. Tyckte på förhand han var ett av våra mest intressanta nyförvärv och lite mer tyngd i försvaret skulle inte skada mot Malmö.
Sv: Brynäs - Malmö
Bissett19: Skulle inte förvåna mig för 5 öre om Malmö gick och vann, lag brukar ju vända sina dåliga trender mot just oss!!
Sv: Brynäs - Malmö
21olsson: Det kommer inte bli ngn överkörning,det kan jag garantera dej.Malmö förmodligen väldigt sugna sin första vinst år.
Ny match,nya förutsättningar.
Men har Kristan lämnat sina Speedo badbyxor hemma så finns det ju goda vinstchanser.
Ny match,nya förutsättningar.
Men har Kristan lämnat sina Speedo badbyxor hemma så finns det ju goda vinstchanser.
"- Hulkkonen får börja som sjunde back, berättar Leffe. I dagsläget känns det inte riktigt rätt att ta bort någon av de andra."