Brynäs - MoDo
411113 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs - MoDo
Falken87: haha...jag lyckades lura med mig ett gäng från jobbet. Ska tvinga dom att bli medlemmar oxå.
Sv: Brynäs - MoDo
Dom som inte har köpt biljett till den 21 september bör nog göra det. Finns inte så mångar platser kvar enligt Brynäs kansli.
Sv: Brynäs - MoDo
Mickis: näe vilken otur vi fick då, och sulku som vart så dukig var inne på alla baklänges målen, konstigt.
men vi vann till slut
men vi vann till slut
Sv: Brynäs - MoDo
Boström: Ähhh mål efter 10 sekunder är mer tur. Och efter det var vi inte med alls den perioden.
Sv: Brynäs - MoDo
Mickis: fan, hur komewr det säg nu då allt vi Nästan alltid gör första målet och det efter några sek- 2min.. vi är kvikare nu än förra säsongen.
Sv: Brynäs - MoDo
Mickis: Jo, det gjorde han verkligen. Men han var ju inte heller dålig mot Leksand. Då gjorde ju han två assist också, så han kanske har kommit igång nu!