Buss till matchen!..
463571 · Nästa » Till forumet
Sv: Buss till matchen!..
BIF_: Ja det är synd, några polare skulle åka på den i lördags men dom fick ta en bulle istället.
Sv: Buss till matchen!..
BIF_: Den bussen har slutat gå förbi gavlerinken, det var för lite folk på den.
Sv: Buss till matchen!..
Haha ok..näe..skulle inte tro de va!...äh får väl lyssna på gamla goda Hockey Live då! =)..vi får väl se !
Buss till matchen!..
Någon som vet hur 1:ans buss till matchen från Sandviken går..vilka tider?..(Bor i Forsbacka!)