1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779048 inlägg · 7967 ämnen

Dekadensens tidevarv...

131215 · » Till forumet

Sv: Dekadensens tidevarv...
arnetiberg: Du är bara ursäktad för dina tröstlösa förkortningsinlägg om du lider av nån slags dyslexi( eller vad det nu heter)

Sv: Dekadensens tidevarv...
P J Davydjoos:
Intressant PJ, men det är väl bara det att Mårs är på väg att lämna föreningen när de skadade droppar in i verksamheten igen.
Nu är Östlund och Karjalainen med i leken...

Fjärde: Nylander-Wågström-Danielsson (sprakande tillställning?)

Sv: Dekadensens tidevarv...
arnetiberg: Det är ingen som orkar läsa dina förkortade(Korkade)inlägg!!!

Sv: Dekadensens tidevarv...
arnetiberg: är du ifrån en annan planet??

Sv: Dekadensens tidevarv...
observant: så här lgt ser ju bryn ut att va 1 av lag som kan ham i kvalser.

Sv: Dekadensens tidevarv...
KentaK: Eller göra som SAAB dom har en hemlig svart låda i sin nya SAAB o när det går illa med bilen så går man in i den ser "WHAT WENT WRONG" Kanske vore nåt för BRYNÄS o ha den på skridskon KentaK??? ;-)

Sv: Dekadensens tidevarv...
observant: IFRÅN TROLLHÄTTAN

Sv: Dekadensens tidevarv...
KentaK: Jovisst är det så Kösa med Janne o Ove och att Anger o Miettinen kör ihop!!Det har ju visat att det fungerar utmärkt det är bara fortsätta så o inte laborera så här tidigt på säsongen en annan sak efter 15 omgångar funkar det inte då så då kan man göra som dom redan har gjort!!(Knepigt) Visste ni förresten att MIETTINEN på Finska betyder FUNDERAREN!!!Det är inget o fundera på Herr Tommi det är bara köra på RAKA RÖR som du har gjort vissa matcher!!Ha det!! ;-)

Sv: Dekadensens tidevarv...
KentaK: Vad sägs om Mårs-Kyrö-Luovi? Mårs bör utnyttjas som tung ytterfwd, han kan göra nytta så. Sedan skulle det väl bli en fjärdeline bestående av Nylander-Wågen-Jobs? Eller har du nå't förslag själv?

Sv: Dekadensens tidevarv...
Magoo70: Absolut, vore skönt med samma lir som i träningsmatcherna va.. =)

Nej men jag hoppas på att vi får se Janne Larsson, Ove Molin och Karjalainen i samma lina iaf.. Miettinen, Anger och Berka lär ju sitta ihop..
Men sen skulle ja vilja se en liten blandning så vi får lite mer speltid på junisarna!

Dekadensens tidevarv...
snart tisdag och dags för en ödesmatch känns det som. Fast det är ju inte det serien har ju bara börjat.
Har inte sett så många fajter med Brooklyn Tigers i år (bara 3 st den 4:e i morgon).
Skall bli spännande hur Esko formerar laget ett som är säkert är väl att Jamie får stå, hoppas att femmorna får vara någorlunda intakta från de framgångsrika tränings matcherna för något jag vill ha i laget är kontinuitet för så dåliga som vissa vill måla upp att laget är stämmer verkligen inte.


Skönt bajen leder med 1-0 mot järnkaminerna!

Med hoppp om snar bättring.

/Magoo

131215 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki presenterad!!! Härligt
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)