Domarskandal
282191 · Nästa » Till forumet
Sv: Domarskandal
LUNDSTRÖM 6: Sluta o drick nu broder, gå o lägg dig istället så kommer det att kännas mycket bättre i morgon bitti. Glöm inte din medicin, natti natti........:-)))
Sv: Domarskandal
Paneb: Vad är det för nivå på dig då? Kalla mig för "gnällspik" bara för att jag inte står med mössan i hand o tycker att allt är bra!
Sv: Domarskandal
70 Rodrigues: Fattas bara att "Honken" hamnar i ett annat elitserielag till hösten nu...
Sv: Domarskandal
Paneb: Jag är förbannad o då använder jag sett sådant språk eller är det förbjudet??? Olika personer reagerar på olika sätt o det är ju jävligt tur det!
Sv: Domarskandal
70 Rodrigues: ja det är just din ordval som visar vilken du är,
det är lite "dagisnivå" över ditt sätta att möta kritik. Det måste vara jobbigt att det alltid "brinner till" för dig ;-)
det är lite "dagisnivå" över ditt sätta att möta kritik. Det måste vara jobbigt att det alltid "brinner till" för dig ;-)
Sv: Domarskandal
Sylf: Jag tror på BRYNÄS och på våran EK , som ni höjde till himlen när dom presenterades.
BRYNÄS MOT NYA GULD
BRYNÄS MOT NYA GULD
Sv: Domarskandal
LUNDSTRÖM 6: tror du dom värvar en målvakt till? jocke lundström är väll 19 år nu...sissta års junior och han tillhör väll atruppen?
Sv: Domarskandal
70 Rodrigues: Stämmer MEN det är nog så att till hösten står
HONKEN SOM FÖRSTEMÅLVKAKT I BRYNÄS.
BRYNÄS MOT NYA GULD
HONKEN SOM FÖRSTEMÅLVKAKT I BRYNÄS.
BRYNÄS MOT NYA GULD
Sv: Domarskandal
Paneb: BIF har tutat i allt och alla att dom ska värva en riktig målvakt,satsa pengar på det. Man siktar mot månen och hamnar på avbytarbänken i en latrin 5dm under jord. Vi är grundlurade.Jag har trott på BIF hela tiden i denna fråga, ack vad jag bedrog mig.
Nu har sagt mitt om detta för idag. Bläääääää
Nu har sagt mitt om detta för idag. Bläääääää
Sv: Domarskandal
Paneb: Och vem fan är du då??? Jag gnäller väl hur mycket jag vill eller ska jag be dig om lov?
Sv: Domarskandal
70 Rodrigues: Du har tydligen ingen av dina bättre vårar, jag föreslår att du börjar hålla på gnaget i stället. Jag har väll aldrig sett maken till "gnällspik"
Sv: Domarskandal
LUNDSTRÖM 6: En Leksands supporter hade undringar om Brynäs målvakts situation! Jag vet inte om Leksands GB är allas GB?
Sv: Domarskandal
Jag skiter fullständigt i om grabben har gjort mål, det är liksom inte hans huvuduppgift.Undrar vad sponsorerna med dom öronmärkta pengarna säger nu???? Inte fan lär det bli fler sponsorer efter detta! Fy fan!
Sv: Domarskandal
Huss: Vi får hoppas att Markus blir en flipp,men när hade Brynäs tur senast?
Brynäs IF var DOM BÄSTA!!!
M.V.H Tor!
Thure Wickberg fäller nog en tår uppe i himlen nu ,hans livsverk snart helt raserat.
Brynäs IF var DOM BÄSTA!!!
M.V.H Tor!
Thure Wickberg fäller nog en tår uppe i himlen nu ,hans livsverk snart helt raserat.
Sv: Domarskandal
Huss: Du hadde rätt fick messet nu , får hoppas att han fortsätter med att göra mål.
Sv: Domarskandal
Tor Karlström: Om Korhonen blir en flipp eller flopp återstår väl att se men helt klart är vi inte har speciellt många högklassiga alternativ om han skulle visa sig vara det senare.
Sv: Domarskandal
LUNDSTRÖM 6: Att hemsida och nyhetsbrev ej synkas beror enl uppgift på att Brynäs inte har någon heltidsanställd webmaster längre.
Riktade utskick tror jag inte mycket på.
Riktade utskick tror jag inte mycket på.
Sv: Domarskandal
LUNDSTRÖM 6: Jag har fått mailutskicket av Brynäs,Korhonen är klar,tyvärr.
Brynäs IF var DOM BÄSTA!!!
M.V.H Tor!
Brynäs IF var DOM BÄSTA!!!
M.V.H Tor!
Sv: Domarskandal
Huss: Jag får mailen från Brynäs när dom sänds ut, men det har inte kommit något sedan finns det inget på Brynäs hemmsida.
Honken till Brynäs 2003-2004...
BRYNÄS MOT NYA GULD
Honken till Brynäs 2003-2004...
BRYNÄS MOT NYA GULD
Sv: Domarskandal
Va fan håller EK på med!!!
Markus Korhonen,vad imponerad man blir...
Nu darrar väl alla andra ES-lag av rädsla...
NEJ!!!
Vad tog toppmålvakten vägen???!!!!
Go natt Elitserien Brynäs,Allsvenskan väntar...
Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!,var dom bästa.
M.V.H Tor!
NU MÅSTE VI AGERA PÅ ÅRSMÖTET!!!
Markus Korhonen,vad imponerad man blir...
Nu darrar väl alla andra ES-lag av rädsla...
NEJ!!!
Vad tog toppmålvakten vägen???!!!!
Go natt Elitserien Brynäs,Allsvenskan väntar...
Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!,var dom bästa.
M.V.H Tor!
NU MÅSTE VI AGERA PÅ ÅRSMÖTET!!!
Sv: Domarskandal
LUNDSTRÖM 6: Ack du tvivlare, vad sägs om detta då ?
"Hej!
Vi har idag glädjen att presentera vårt senaste nyförvärv för säsongen
2003-2004, målvakten
Markus Korhonen , 1år
Statistik bifogas
>
Med vänlig hälsning
Maria Hellström Brynäs IF
Idrottsvägen 7
806 33 Gävle
026-54 46 60
0736-333353"
"Hej!
Vi har idag glädjen att presentera vårt senaste nyförvärv för säsongen
2003-2004, målvakten
Markus Korhonen , 1år
Statistik bifogas
>
Med vänlig hälsning
Maria Hellström Brynäs IF
Idrottsvägen 7
806 33 Gävle
026-54 46 60
0736-333353"
Sv: Domarskandal
Gust: Brynäs eget utskick till press och de som prenumerar på Brynäs nyhetsbrev givetvis. Stats och allt på Korhonen.
Förträfflig service, det är bara att anmäla sig.
Gordo: Galghumor ?
Förträfflig service, det är bara att anmäla sig.
Gordo: Galghumor ?
Sv: Domarskandal
Mälarmasen: Ja, det e ju många som fortfarande är pigga här på vår GB. Filmen visad 58 gånger sen jag lade ut den för 45 minuter sen. Kan ju iof vara Sindler som kollat den 38 av dessa...
Sv: Domarskandal
74050: Ja det syns ju klart och tydligt. Dags att skicka videon till doaren och kanadickerna så de får lämna över Guldet till svenskarna. Detta är ju en katastrof!!! :-)))
Domarskandal
Jaha. Äntligen besannades mina farhågor. Som bifogad film visar var det en jättetavla att godänna Kanadas 3-2.
Sommarhälsningar
Sommarhälsningar
Avdelningen onödigt vetande så har jag för mig att Igor Boldin hade spelat i TuTo Åbo innan han kom till Brynäs IF.