Dreamteam för brynäsare!!
114940 · Nästa » Till forumet
Sv: Dreamteam för brynäsare!!
brynäsmörten:
"dina lag"
På höger sida av dina lagnamn står det liga tryck där sen får du söka efter "Brynäs IF"
"dina lag"
På höger sida av dina lagnamn står det liga tryck där sen får du söka efter "Brynäs IF"
Sv: Dreamteam för brynäsare!!
KentaK: dum fråga, men hur ansluter man sig till en liga på DT? jag har redan gjort två lag....
Dreamteam för brynäsare!!
Alla som skapar sig ett DreamTeam, kan väl ansluta ett av sina lag till ligan som vi kallar för Brynäs IF kort & gott..
De vore extremt skoj om vi kunde få med ett litet gäng med hockeysnackare, och ett stort gäng brynäsare!?
Moderator är "kennholt" här på hockeysnack!
Antas utmaningen???
De vore extremt skoj om vi kunde få med ett litet gäng med hockeysnackare, och ett stort gäng brynäsare!?
Moderator är "kennholt" här på hockeysnack!
Antas utmaningen???